13 jun 2008

AÇÒ ÉS ALLÒ

Com ja vaig avisar, divendres, és a dir, avui, havia de dur a terme aquella cosa que ha obligat a molts de voltrus a rompre-vos es cap dia i nit intentant imaginar que podia ser (esper que no). Es moment de descobrir-ho finalment ha arribat, si creis que no esteis preparats, no mireu més avall, pot provocar danys crònics d'aquests, equisde.
Si colqú vol que li expliqui què vol dir, que m'ho demani, com sempre.




Infinity - Where do we go from here?
Infinity - Where do we go?
You make your own way as long as you are here
Find your place in life
Make your dreams come true
There's so much more than this
A million ways to live
Unlock the door
To the universe with love
Free your soul
Infinity...

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Allevaaaa tuuuu!!
No m'ho imaginava que fos açò!
Així i tot trob q t'ho vaig dir si era un tattoo o un piercing (pero no n'estic molt segur). De totes maneres , encara q t'ho hagues dit no ho creia massa.

T'ha quedat xulu!

Au! ja xerram!!
Que vagi bé, salut i molta merda!

-Àngel-

Francesc Florit Pons dijo...

Jo m'hauria fet sa foto sense calcetí. XD
Apart d'açò ha quedat preciós, més grosset de lu que me pensava. Si, m'ho pensava perquè puc fardar de conèixer es cosí meu, tant, que ho vaig endevinar. Faig Física, un poc de capacitat deductiva havia de tenir...

Ses sis darreres files que has escrit van ser una de ses estrofes que més van marcar sa meva joventut (de més jove que ara vull dir) i van enfortir es meu idil·li amb Stratovarius.

Equis i des i fins dimecres oçò.

Anónimo dijo...

Bon remil!!!!!!!

Estibaliz

Neus dijo...

mooolt bé, i ara dimarts me toca a jo!