26 jun 2008

AHIR 24

Encara no havia escrit res de Sant Joan (dia 24) i trob que ja és hora.
Va començar fluixet es vespre, amb una pomada calenta que costava molt de fer passar i es jocs des pla, que si no hi ets a prop, tampoc és lu millor. Però va ser trobar n'Andreu i en lluri i poc després en David i fer 5 ginets en 5 minuts casi, i a partir de llavor vam riure molt, sobretot amb es mallorquins antimallorca i promenorca, que estaven fins es collons d'hotels, guiris i demés.
A les tres o així me vaig despistar i vaig quedar tot sol, però per sort me van rescatar i cuidar fins que dos des tres d'abans van aparéixer de nou... I esperant es darrer toc, tot tirats a prop de ca sa policia, mul vam perdre, equisde. Sa gent ho va celebrar i va partir a dormir i noltrus cap as bus. I açò és, molt per damunt, dia 24. Ses coses més interessants, com sempre, me les guard per contar-les en s'intimitat.
Per cert, ferreriencs, ham de fer una instància a nes senyor batlle perquè pugin es pressupost per comprar focs artificials per Sant Tomeu, que es de ciuta mus guanyen de molt.
Me'n vaig a descansar, que m'espera un cap de setmana molt dur (ja sé que hi falten dos dies, però és que estic mort), amb sopar doble i altres.

10 comentarios:

Anónimo dijo...

jaja errors i més errors... jo tenc al·lot de BCN de fa dos anys :D, no pretenia res amb tú jajaja. Aquesta si que és bona.
Ja me voràs tota feliç amb ell per allà i de per vida.
Bo fariem ara. Jo si que ric!
Lu meu amb n'Andrés és amor for ever and ever i lo demés tonteries.
Tot aclarit.
Bona nit confits.

Anónimo dijo...

Vus agrada armar-la, después de tot lo que he vist ara si que me'n fot de tot i com que mai seré ben rebuda o si ho som és amb falsedat... fora!
Jo ja tenc sa vida més que solucionada.
Cap falta me fa perdre es temps d'aquesta manera.
Ben tonta que he estat fins ara.
No res.
Adéu definitiu. Ara sí.

Anónimo dijo...

Ah i res de victòries ni derrotes, açò no és un concurs!
Equisdedededededededededededededede

angeltotti20 dijo...

Equisde, esper que te creguis tot, abolutament tot, lu que dius. I me sap greu per s'al·lot teu, perquè si passa per ses portes li vé molt just... O no recordes setmana santa ja? Equisde, quin fart de riure que vam fotre amb s'amic meu, que no diré es nom, quan me contava... "M'encantes..." equisde, si lu teu és amor d'aquest que dius tu, mare meva!
Dius que has estat tonta fins ara? No fa falta que ho juris, perquè s'única que no ho sabia eres tu.
Ale, be happy for ever and ever.
I, finalment diré, com mai abans una ocasió havia estat tant clara per dir açò, una paraula que defineix es merder aquest: Vergonya!

Neus dijo...

Yeaaaah!!


A intel·ligent no sé si el guanya ningú a n'es germà meu, t'ho dic ara. Jo i en Xec l'empatam xDDD


I sí... a tonta tampoc te guanyen, és massa complicat xD


Fins i tot, tenc ganes de coneixer-te!!! Jajajajaja!

Anónimo dijo...

Equisnyenyenyenye

aaaaaiii...saps que arribarem a riure!

-Àngel-

Anónimo dijo...

Ai ella ara resulta que te al·lot, m pensava q t'havia sentit dir "jo només vaig amb n'Àngel" i més tard "m'has decepcionat Àngel", bé esper que n'Andrés aquest sigui immaginari pq sinos el planc...

Anónimo dijo...

Veig que encara va gros!!!
Ja t'ho vaig comentar àngel, que amb tot això havia rigut molt... i ara que torn entrar per aquí, torna a riure!!! jajajaja
Açò són endemeses!


Bon post-Sant Joan de repós!
(A jo em fa falta, i recuperar sa veu!) jajaja

Mus veeeeeim!



*DeSi*

Francesc Florit Pons dijo...

Què vol dir que no hi vol nar?!?!?!

Jo m'ho havia perdut tot a n'açò!!! I es veu que som es culpable per comentar coses a n'es cosí...jajajja

Jo només diré una cosa:

Sexo, libertad, anarkia sexual!!!!!!!

XDDDDDD

Avui a sa finaaaaaaaal!!!!!!!

wenç dijo...

T'has deixat sa frase estelar des vespre: "no vingueu a Mallorca perquè deixareu una espurna d'esperança que tot d'una serà trepitjada per un hotel" XD