20 jun 2008

NO VA NEVAR, I JA FA SOL

Selectivitat ha estat molt divertida, encara no vus puc contar es secret perquè no tenc ses notes però estic convençut (99,9% o més) que he aprovat. Divertida he dit? Si. Gràcies a nes dinars post sessió matinal, dedicats a beure cervesa, herbes, whisky... i a riure una bona estona fins s'hora dets exàmens des capvespre, que no han anat malament, crec. També he vist gent que feia estona que havia perdut un poc i no esperava trobar-los precisament allà. Així que sa meva valoració és positiva, són tres dies que passen ràpid si saps com omplir ses estones buides i si estàs tranquil a hora de fer ets exàmens. Per tant, cridem junts... AMUNT SELE!!!

I avui, es dia acompanya allò que molts sentim, llibertat, il·lusió, visió d'una nova vida enfora d'aquí, o aquí mateix. Només ens queda aprofitar ses que seran ses millors vacances d'estiu, amb aquesta idea partesc, i aclarir quatre papers per entrar allà on volem.

En realitat, però, una cosa em preoucupa... Seré capaç de complir ses meves promeses?

1 comentario:

Neus dijo...

Si ja ho dic jo q selectivitat mola i sa gent no m fa cas... xDDD