24 jun 2008

APTE

Siiii!Sobrat, jajajaja!
Es secret deis? Per fer una selectivitat digna, sense cercar nota, no fa falta estudiar una puta merda, només fer sa vessa dues setmanes seguides sense descans. Idò ja ho sabeu, l'any qui vé, sens dubte, me veureu a Barcelona.
Per cert, sa nota de selectivitat és un 4.7, i sa mitjana amb batxiller un 5.78.
Qui hagi aprovat que digui joooo! Equisde!

Canviant de tema, d'ahir contaria moltes coses, però sa vessa me pot. Crec que vaig deixar ses tonteries de banda i vaig fer lu que havia de fer. Però bonu, time will say, que diuen.
Només explicaré que va passar en arribar a ferre: Vaig anar a berenar a les 5 i mitja o així i després vam anar a casa amb so cosí meu mitjà, Don Xec, a viciar a nen Sonic amb sa Ps2. Que bo que va ser, equisde!
I avui claríssim que s'hi torna a Sant Joan, no hi ha dubtes i si massa coses a celebrar!

8 comentarios:

Francesc Florit Pons dijo...

Va ser precióóós! I ara me fotria una altra banya de pernili formatge, cony!

Tu jo me fot a estudiar, crec que partiré més tard amb es amics, pero mos vorem segur!

Anónimo dijo...

jajaja! ENHORABONA! Jo també apta! I també me veureu per BCN.
Ja està!
Ara a xalar.
Besukis.

Estibaliz

Anónimo dijo...

Enhorabonaaaa!!!

-Àngel-

Anónimo dijo...

Ui es besukis aquests m'han matat xD.
Idò si jo també he aprovat ja ho saps, b es q nose q dir-te. Ens veim d'aquí a 2 hores, un beso!

Marga

Anónimo dijo...

Cadascú que escrigui lo que li pertoqui i deixi fer lo dels altres, i més si arriben més tard que es qui som clients habituals.

Neus dijo...

A vaaaam... aquí sa única que té més drets que els altres som jo, sa súpergemana.

Si ets una cutre i envies besukis, assumeix ses crítiques. És lo que hi ha.

I açò de que es meu germà sigui teu i només teu... mira, no havia rigut tant en sa meva vida sentint una cosa així xDDDDDDDD

Menos mal que ell té més seny que tot açò.


I que consti que tenc tot es permís del món des meu germà per escriure açò ;)

angeltotti20 dijo...

Té tota sa raó sa meva germana, i per açò m'afegesc a lu que diu.
Quan es cosí meu me va contar açò que li havies dit casi tomb de riure, i mira que encara no havia begut gaire, perquè sinó hi hauria quedat allà, equisde.
Si te va tocar sa moral lu de Sant Joan, t'aguantes, que ja ets prou grosseta (o no). Que no sé amb que putes somniaves, però jo tenc altres idees, com podràs observar.
Açò és lu que hi ha, en castellà diuen "ajoyagua", aplica't-ho.

I per açò no penseu que som una mala persona (cabró dirà colqú), però sa cosa havia de quedar clara i ja era hora, abans de que és compliqués més.
Bonu, salut a tothom i me sap greu per es palu.

Anónimo dijo...

clienta habitual diu, tu lo q ets és una retxada!
En fi, esper que hagis assumit sa derrota...