4 jun 2008

MUNTS

Ja ha començat sa meva feina cara a selectivitat o "PAU" pes bons. He fet munts, és a dir, he agafat tot lu que tenia dins sa carpeta, assignatura per assignatura, i ho he posat damunt es llit. Ordre? Cap. Duració: 25 minuts. I estic molt cansat ja, demà seguiré. És més, no sé on dormiré perquè tenc un bordell (que no burdel) muntat dins s'estudi impressionant.
Ara intentaré seguir ses instruccions des meu cosí sr. Francesc per posar un reproductor se música a nes meu blog, de tal manera que pogueu sentir cançons extremadament bones, com vindria a ser aquesta:

3 comentarios:

Francesc Florit Pons dijo...

Veig que te n'has sortit fàcil, ja ho sabia jo, està tirat! Ja me diràs si has trobat a faltar cap cançó perque tot no ho troba, però bonu.

Si un dia montes un burdel, m'avises, tot i que em pens que ja en montes a vegades a n'es gimnàs de ca teva...XDDD

Per cert, love you to death és brutal del mil, jo fos de tu me dallo d'aquell allà es símbol de kamelot (si no m'entens m'ho demanes en privat)
XD

Anónimo dijo...

Que en feia d'estona que no passava per aquí...
jajaja m'ha fet molta gràcia tot lo que has dit, perquè jo vaig fer exactment igual! Calcat. Vaig treure-ho tot de sa gran carpeta i vaig fer munts damunt es llit xD, però després vaig ajuntar tots es munts i ja vaig començar a estudiar...
Amb els exàmens segur que me'n surt, ara bé, amb es temps per estudiar-ho relativament tot, me serà un poc impossible.
Ale, besadetes i a repassar...

Anónimo dijo...

Què vol dir?!
Aço des munts...es un primer pas per omençar a estudiar xD.

Gràcies per posar ses cançons!

-Àngel-