9 jun 2008

ESTAFA

Una de ses majors estafes de sa tele es produeix a unes hores poc habituals. A partir de les tres de sa nit, més o mancu, s'acaba lu que és sa programació normal i, en lloc de posar sa carta d'ajuste com abans, lu que fan és guanyar pasta a costa de sa pobra gent crèdula i, perquè no dir-ho, imbècil i estúpida que participa a nes "concursos" que fan. Desde La Sexta a A3 tenen a un o dos tius allà posats que diuen: "Llama, tú, que estás ahí, que lo sabes seguro! 200 (oçò) euros garantizados". Però telefonar no vol dir res, perquè te tenen allà esperant, i si no te canses te deuen tenir allà fins que acaba es programa a les 6. No ho dic per experiència, tant tontu no som, sinó perquè es veu. Te posen sa resposta davant es nas, t'ho diuen i t'ho repeteixen, i jo no me crec que ningú telefoni, que és lu que ells volen fer veure. "No me dejes sola!" diu sa de lasexta, que fa ganes telefonar i digar-li: "No estás sola, cariño, siempre estoy contigo", però saps que per molt que telefonis no hi ha res a fer.
I si vus demanau què faig jo mirant açò, sa resposta és senzilla, quan hi ha un temps mort o cosa a s'NBA, pues ho pos per riure una estona, equisde.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Sembla que fas vida nocturna, jeje!
Bonu jo també m'hi he fixat amb aquests programes i ningú telefona de ve, ho fan veure.
I si, te posen sa resposta a nes nassos i te deixen tirada a nes telèfon durant minuts.
A jo me va passar fa uns 3-4 anys. Tal i com dius tu, per imbècil i estúpida... perquè tota emocionada me van tenir uns 20 minuts a nes telèfon amb ganes que m'agafessin, i quan una operadora ja me deia que de qui un minut jo sortiria en directe, va "telefona una" i diu sa resposta correcta. Una que devia ser feinera de per allà dins, que quan van considerar que ja mus havien tret prou pasta, van decidir donar sa resposta i penjar-mos a tots.
Mira tu quina anècdota... De ses estupideses se n'aprèn per no tornar-les a repetir mai més. Mai més, ni se me passaria pes cap!
Au idò, me'n vaig a estudiar filo...
(K)

Estibaliz

Francesc Florit Pons dijo...

Molt cert, jo me qued prou content sabent sa resposta i sentint es que telefonen com amollen macs.

Neus dijo...

COPERA!!! Jo la sabia... Si fossin bona gent i me dixessin tlfonar gratis, no hi estaria sa pobra dona aquella tota sola.

Ara que ho dic... no hi està... té mil contes enrera diferents per passar es temps i sinó "el teléfono atómico" aquell... xDD