2 jun 2008

PRIMERS CONTACTES

Amb lu que serà s'estiu.
He tornat viu després d'anar a bodes a Barcelona, cosa que semblava poc probable si es té en compte que havia de celebrar sa boda i que ja havia aprovat 2n de Batx. I sa cosa es va posar encara més difícil quan a a 1 des migdia ja bevíem pomada. Després va venir es dinar, es puru i sa barra lliure, on va tocar més gin, a sa boda, però, vaig aguantar bé es tipu i a les 9 tornava ja amb es bus cap a ciutat. Lu xistós va ser que un tros de racó de cosins va decidir sortir (en Francesc i jo en concret) i va anar a la musiqueta a fer unes gerres de... clar, Pomada! equisde. I llavor si que ja no vaig aguantar es tipu, ni obrir s'ull ni res de res. Tot i així vam durar fins les tres per allà dins i després cap a s'hotel.
Per sort, com he dit, només vaig beure sa nostra beguda, i gràcies a açò no vaig tombar perquè sa forma de s'estiu passat no l'he perduda del tot.
Podríem dir que va ser com un entrenu cara as bè, una primera presa de contacte amb lu que s'apropa, un ensai general de sa funció que es dirà, com cada any: Estiu; sol festa i alcohol.
I quan passi ses fotos ja en posaré colquna...

1 comentario:

Francesc Florit Pons dijo...

ye yeah, vam fotre una bona xalada amb poca cosa, jeje

mira que no havia vist s'escrit aquest, només es d'en contador

si passes per arctic88 (XD) torbarà sa manera de posar musicorum per aqui, molt fàcil

fins d'aqui 2 setmanes