28 abr 2008

OBRE S'ULL!

Expressió que diu una persona torrada a una altra més torrada quan, a causa dels efectes de s'alcohol, a sa segona persona li és difícil mantenir els ulls oberts. Ex:



En aquest cas, o jo (personatge de l'esquerra) o colqú que no apareix a sa foto hauria d'aprofitar s'ocasió per dir-li a nen Natxo (personatge de la dreta): Obre s'ull!!
I sa foto resumeix un poc també lu que va ser dissabte sa festa que van armar per rock's, encara que no tot, clar. Com sempre, si voleu informacíó sobre qui va acabar més torrat, no dubteu en posar-vos en contacte amb jo.


Es cap de setmana va ser positiu diria jo. En Nadal, en Valverde, el Madrid de Bàsquet i de Futbol, el Menorca i etc. van aportar alegria a sa meva vida, i no sempre és així... I a més, sa setmana aquesta només té tres diets d'escola i ja en duim un, i dijous vénen so meus cosins, tot i que es racó de dissabte només podrà ser 2/3 des total, però bonu, serà més que suficient per fer-la grossa!

Au!

3 comentarios:

Francesc Florit Pons dijo...

Mira que bé, jo sa setmana despues des pont tampoc tenc exàmens, a sa proxima ja si però bonu. Bé narà, 2/3 són més de la meitat, cosa farem...ja vuras ja.

Anónimo dijo...

Jajaj
Ja li dic jo: Obre s'uuuull!!
No només pot ser a causa de s'alcohol que una persona tengui dificultats per mantenir ets ulls oberts...per exmple a causa de sa son tambe,a jo m'ho podrien ben dir ara.
I que te deixes bigoti i tot ara? allevà! jajaa
Què és allò que té en Tomeu en sa mà?un got no ho és...no?
Au idòòò! Ja te demanaré més informació!
Per cert, seria mal de fer una concentració de la mitat des cosins que formen es racó eh! jajaja
Salut!

-Àngel-

Neus dijo...

Jo casi li diria que ets obri tots dos...