5 abr 2008

LLEGIU PRIMER ES SEGON (NO ÉS BROMA)

No te puc negar lu que me demanes, no tenc cap motiu per dir-te, jove d'ulls blau-verds, que no te mereixes una entrada per tu tota sola. És recomanable llegir primer sa de més avall, però bonu...

Realment crec que tens un valor sobrenatural, ja que enfrontar-se amb sa meva gerNeus no és fàcil i requereix una gran ambició, potser, en un moment donat, requereixi també poder sobrenaturals, com en Goku, però açò és un cas apart. No pensava que tinguessis prou valentia per comentar es meu post sobre tu, i per açò, ara t'admir més que mai.
M'alegra molt saber que no has deixat de llegir-me, i encara més que tenguis sa intenció d'anar comentant algunes de ses coses que deix per aquí i te vull fer saber que no me preoucuparé en excés si deixes de visitar-me durant un temps... Sé que pots passar es temps d'una manera mé profitosa, com per exemple estudiant, que 2n requereix un petit esforç.
Una besada!

11 comentarios:

Neus dijo...

Saps què te dic?


Que... Bah!!!


Noltros volíem una pancrasia! Na Nita i jo, que no t'has equivocat a n'es nom, no.


I per lo demés... jo no la vui conèixer que no n'he de mester d'amigues, ja ho saps, jajajaja! I menos d'aquestes que no els hi agrada es futbol i que fan tota sa pinta de ser color "rosa".

Bé, jo seguiré amb lo meu que és lo que m'han mostrat de tota sa vida, i si tú trobes que ha de ser de nom Simona (femení de Simón) ho trob prou lleig i encertat... xDDDDDDD









PD. Pancrasia mola més!
PD2. Opinió d'en Francesc?!

Neus dijo...

Per cert, per intel·ligent jo... però açò ja ho sabíem tots ;)

Anónimo dijo...

Ok.
Però per cert... resulta que es darrer dia per aquí s'hi va infiltrar un anònim que no era jo
:(, cosa que me desagrada.
Me referesc a s'anònim que va dir:

voto por GREGORIA, RAMONA. ANACLETA o mmmm PANCRASIA :D
sist de la sist jaja

Aquest no és autèntic.
Ale, bon cap de setmana!

Francesc Florit Pons dijo...

Opinió d'en Francesc? En Francesc va ben perdut ja i no sap que pensar de tot es catxondeo aquet....Per jo com si es vol dir Maria Antònia Garmendia Goitekoetxea de Son Talatí de Dalt i de Gavella...
Quan la vegi i la conegui ja li diré pes nom...si es que existeix aquesta al·lota que té por de dir es nom seu...
Per lu demés, res a dir, que ella comenti, que jo ja comentaré també i na Neus també supòs i tothom en pau, com si no hi fosim

Neus dijo...

*Sist de la sist*... vindria a ser que açò és sa seva firma, n'Àngel ja ho va entendre, jajajajajaja!


I jo, com en Francesc, a comentar i si mus hem de fotre amb colcú, mus hi fotrem.


PD. Es nom que diu en Francesc avui tb m'agrada, xo tal vegada l'hauríem d'escurçar un poc xD

Anónimo dijo...

BOnes!
Àngel,supos que es fet de veure escrit "anonimo" aqui dalt deu haver provocat que es teu cor palpiti per uns moments a una velocitat considerable, jeje. Pero no, no som sa teva estimada anonima, som en Cabrit!!(equisdedede)

A jo tambe m'agradaria proposar noms jeje. Per exemple "Maria Umpahote",que a mes de ser un nom cinematografic (Austin Powers) sona molt be!
Tambe me semblen interesants noms com "Genoveva" (o sa seva versio menorquina "Quenoveva"), "Gertrudis" (o "Quertrudis"), Tomasa, Rafela...de fet, estaria be mirar es calendari per veure'n d'altres de bons.
Pero he de reconeixer que Pancrasia m'agrada molt!!

Una altra cosa. Àngel, ja saps qui es sa teva estimada anonima o que? es que m'he perdut un poc...

Bonu, ho deix aqui que ja vos he retxat en exces. Au idoooo
salut!!
(se que no he posat casi cap accent)
-Àngel-

Anónimo dijo...

A jo m'és indiferent quin nom me poseu... però no entenc ses vostres proposicions... allavà quins noms!!
A més, trop q armam massa expectació i jo me sentiré incòmoda jejeje.
Jo crec que no n'he de mester tampoc de nom... més que res perquè prest firmaré amb es meu... Però si al menys en triau un, que sigui per votació i us posau tots d'acord, perquè a partir d'ara pugui firmar amb tal nom. Si?
Ja aniré passant per veure com teniu s'assumpte.
Una besadota a tots!

Neus dijo...

Tenim 3 vots a favor de Pancrasia...

xDDD

angeltotti20 dijo...

Me teniu content amb tants de noms, però jo no m'hi pens posar, mentre no sobrepasseu es límit i arribeu a insultar ningú que, segons sa vostra opinió, s'ho mereixi.
En quant a tu, Pan... vull dir Simone, esper que sigui prest que firmis amb es teu nom real, més que res per evitar tals esvalots des personal habitual des meu blog.
No pots ni imaginar sa il·lusió que me fa saber qui ets, i poder-te reconéixer un bon dia de festa d'estiu, qui sap si a lo, mercadal o a ferre mateix, amb un bon ranxu de pomada dins. Potser, no ho puc assegurar, aquest dia, si mai arriba, serà, probablement, es més feliç de sa meva vida.
Musgu musgu per aquí, musgu musgu per allà, qui vol musgu??? es capellà!
Després d'una breu desconexió, me queda afegir que hi ha vida apart de na Simone, i que avui toca trivial-birra a rock's. Un des millors joc que mai s'han inventat...
Bona pinya!

Anónimo dijo...

Jajajaja totalment d'acord amb que s'ha armat un gran caos per aquí... però millor per tu! Ara es teu blog està molt més sol·licitat que abans i replè de comentaris.

Però tu havies dit coses com:
- Jove d'ulls blau-verds.
- Sé que pots passar es temps d'una manera més profitosa, com per exemple estudiant, que 2n requereix un petit esforç.
- Sa meva estimada anònima, que ara ja no dubt que sigui "ella".
- No menteix quan diu que els seus ulls són bastant semblants a nes de na Simone Simons.

Són expressions que m'havien fet pensar que ja no hi havia dubtes...

Però amb aquesta frase da fa una estona:
"No pots ni imaginar sa il·lusió que me fa saber qui ets", m'he trastocat! Pensava que sa meva identitat era inequívoca...
Però no t'equivoques amb "i poder-te reconéixer un bon dia de festa d'estiu", simplement m'agrada aquest "reconèixer", perquè abans, ve conèixer, i açò és cosa que ja vam fer fa molt de temps.

Ara estaré ausent un parell de dies. Ja he passat prou per aquí, ja he complert amb es meu deure i ja tornaré en vista de bones notícies.
Que vagi bé es trivial-birra!
Besooos.

"Simone"

Neus dijo...

Ara m'ha vingut sa il·luminació!!!


Açò és com jugar a línia directa, jajajaja!! Tu admirador NO lleva corbata...

Me caes muy bien pero no soy yo.
Es cierto! Me gustas!!

xDDDDDD