8 abr 2008

ARA ME TOCA A JO

1.Sacrifice, the world in fire! Sacrifice, the world in flames!
2.There's only one song left in my mind...
3.Vells records... el primer que s'enfonsa
4.Tanta pureza, tan noble corazón y tan fácil de dañar...
5.I'm not myself, I'm a replica of me
6.Make the best out of your dreams, they're the world where you are free
7.Is it a sin to learn to be able to live without love?
8.Vain Glory be my wicked guide
9.Hoy su amigo es el viento, las estrellas son su techo
10.I'm standing here in silence all alone, can't decide between what's right and what is wrong...
11.Inmortal quiero ser para ver envejecer la piel que me arranqué
12.Here my story, here my words, they might speak truth about this world
13.What have we found? The same old fears...
14.I know he's an angel now, together we'll be someday...
15.Nothing on Earth stays forever
16.Cuando la vida no vale nada, cuando nada vale nada ya
17.Cambiaré el dolor por aire puro y por tu voz
18.Though we're far away, the stars above are the same... and when you feel alone, there's one who shares your pain
19.Vivo per te, sogno di te, canto di te
20.Entre dos tierras estás...
21.Hoy la muerte me ha mostrado ya sus cartas y no entiendo la jugada
22.Through the fire and the flames we carry on
23.Eu vou contando os dias e já, já não tenho medo
24.A un lado tu odio, al otro tu amor
25.It's a lie we could not learn to fly
26.Se llevan las gordas y la inteligencia
27.When I close my eyes forever...
28.I follow the Moskva, down to Gorky park
29.Y mi alma se rindió, ensangrentada...
30.Aún añoro poder ser hermano del viento...
31.El silencio de la noche me dice una vez más que en algún lugar te tengo que encontrar
32.Sometimes, all of our thoughts are misgiven
33.Rompiendo los muros del dolor encuentro tu esencia
34.Trees die young, leaves change their colours and fall...
35.Y será canción y tu alma hoy será mi voz
36.On the edge of the rainbow, where eagles learn to fly... all of our dreams they seem so clear
37.Acaso no has visto el cartel? Prohibida la entrada de ranas
38.Sad voices they're calling... our precious girl she can't be gone
39.How I hate to see you leave tomorrow, leave behind a man in pain and sorrow
40.Nothing will be forever gone, memories will stay and find their way
41.Llámalo miedo, llámalo perdón
42.Si esa dama es la muerte, quién tiene miedo a morir?
43.What I've felt, what I've known... never shined through in what I've shown
44.Forever young, I wanna be forever young...
45.So much to live for, so much to die for...
46.Dreamed about the days, days gone by... days gone by...
47.Infinite dreams I can't deny them, infinity is hard to comprehend
48.The first blow makes the helmet crack, the axe cut to the teeth
49.Yo quisiera superar la nostalgia viva del final
50.Hoy, lejos de tí, demostraré poder ser libre

Què vol dir tot açò? Que cap anònim (si obra una conta només per comentar no val, que vus conec), firmat o no, té permís per tornar a comentar fins que me digui grup i cançó de cada troç que he escrit (de memòria, si), apart de n'Àngel Cabrit perquè sé que ell s'ho sap tot sense necessitat de cercar-ho. Qui no me faci cas, se la juga molt...
Una pista? Sa majoria (no totes) són balades i no hi ha cap grup repetit.
Que vus donin un poc, que ja toca!

3 comentarios:

Francesc Florit Pons dijo...

jo compartesc es gust per sa 5, 8, 22, 26, 27, 28 i té diria nom des grup, cançó, i de colcuns components i es nom de sa mare.

D'altres també t'identificaraia es grup...però no sé ni si faria un 20%...

És a dir que s'ha acabat és xollu veig...

Jo un temps també tenia una recopil·lació de frases profundes de cançons, no sé que la vaig fer però...

Aquí te'n deix una:

"There's so much more than this, a million ways to live, unlock the door, to the universe with love, free your sooouuuul!!!!

nanananananananana

infinityyyyyyyy!!!!


XDDD

Anónimo dijo...

Jajaja
No les he reconegut totes, pero bonu...
M'ha fet recordar "vells" temps i "velles" anecdotes (digues-li vells, digues-li altres):
- Xampany baix terra o dalt sa muntanya (Aço no vol dir que qualsevol "puestu" valgués).
- Discs que me vas deixar.
- Moments compartits.
- Etc.

Canviant de tema. Me sembla una mesura un tant dràstica, no trobes? jeje
Salut!

-Àngel-

Neus dijo...

Bonu, jo he fet 100%, ja ho saps ;)

Però açò només vol dir que esteim empates, que si fos al revés, tú tb faries 100%


Jajaja!