4 abr 2008

ALGÚ RECORDA?

Es meu ex-anònim estimat o ex-estimat anònim? Van ser pocs comentaris, però molt intensos... A vegades encara somiï que me miraré es blog i veuré un altre comentari seu, a vegades encara imagin que no m'ha abandonat i que me llegeix sempre que pot. Si pogués tornar enrera i evitar que na Neus deixi aquell comentari que tant de mal li va fer, potser encara el tindria amb jo, potser m'estimaria més i jo a ell també. No és fàcil veure com et fuig de ses mans allò que sempre has desitjat...

Oh estimat meu, anònim des meu cor, si me comentessis una darrera vegada diguent-me qui ets, jo seria tant feliç!


Does anybody else in here remember Vera Lynn? Remember how she said that we would meet again some sunny day? - "Vera" de Pink Floyd.

10 comentarios:

Francesc Florit Pons dijo...

Se t'en va!!!!!!!

Neus dijo...

Ara me dónes ses culpes a jo??

Vengaaa, hombreeee!!! Jajajajaja!

Anónimo dijo...

HE TORNAT.
Hola, Àngel!
Si si, no somies... som jo :) s'ex-anònim estimat o ex-estimat anònim teu que te segueix, tal com dius tu, quan pot, i que ja s'ha recuperat de sa lesió que na Neus li va provocar...
Perquè som partidària de perdonar tantes vegades com faixi falta, però només sempre que sigui possible, clar, perquè si s'hagués tractat d'un cas punible, segurament jo no hagués tornat.
A més, na Neus no me va fer cap mal, senzillament que es meu esperit devia viure un dia d'aquells en que ses coses els hi cauen com un got d'aigua freda... i vaig tenir sa mala intuïció que havia de deixar d'escriure, perquè jo no era benvinguda en es vostro territori.
Però com que m'apassiona, me commou i m'entusiasma passar a flairar per aquí, crec necessari es meu nou adveniment.
Deix constància de que en es darrers temps estic bastant ocupada i que continuaré sa meva segona feina, que és sa de venir a visitar-te, tot i que desde que vaig descobrir es teu paratge no he deixat de fer-ho, i que, a més a més, a partir d'avui m'afegesc una nova feina, que per suposat és sa de comentar i interpretar es teus escrits i exposar sa meva concepció.
Faix tot açò per sa teva expectació demostrada cap a jo i perquè, per damunt de tot, vull que estiguis content.
I en ves de comentar-te per darrera vegada i dir-te d'una vegada qui som, m'estim més guardar-me oculta en secret i poder postil·lar per aquí moltes vegades més.
Però no estiguis trist perquè no et dic qui som, sinó que t'has de satisfer amb que torn a ser aquí i estic amb tu. Si res s'interposa entre noltros dos, jo mai més t'abandonaré.
No t'alarmis si me trobes ausent durant uns dies, no vull dir ara, vull dir en qualsevol moment.
I te demanaria que m'homenatgessis a nes teu proper comentari per sa meva nouvinguda... sinó difícilment podré conèixer què penses.
Depenent de ses circumstàncies que me depari sa vida, qualque dia, mentre et miri fixament als ulls, Àngel, te diré: som s'anònim, i HE TORNAT.

Neus dijo...

Per cert... Àngel, te record que vas escriure açò:

"Bonu, abans de res, agrair a na Neus que s'hagi fet amiga des meu anònim estimat. Tu i jo som un poc antisocials no? Bé, diu que no deixarà cap més comentari, però a jo me feia i·lusió saber qui era... Així que si no te fa res... me dius qui ets i no ho aclarim perquè per damunt sa meva germana, ningú, ella sempre té raó"


Així que, "culpa" meva del tot no era, pq jo som sa súper-germana com va dir es teu anònim, i pq, dius tu, jo sempre tenc raó.


Una altra cosa, s'anònim diu que torna, jo trob que li hauríem de posar un nom que açò de ser de nom anònim no mola. Proposes una enquesta o què??

Sa veritat és que es comment aquest seu era tan llarg que no me l'he acabat de llegir, ja m'ho contaràs, súper-germà!

Francesc Florit Pons dijo...

XDDDDD

Jo vull una enquestaaaaaaa!!

Àngel pose-la!!

Amb noms originals: Simone Simons per exemple...o Mari Trini...XDDD

Anónimo dijo...

Supòs que no tenc dret a exigir cap nom determinat, però "Simone Simons" és sa millor idea que se li hauria pogut ocórrer a n'en Francesc, certament.
Ella és una fenòmena, però tenim alguna petita cosa en comú, per exemple, els ulls, pràcticament idèntics.
Noms com Mari Trini o d'altres per l'estil, no s'adeqüen amb jo...
Ja ho decidireu, tot i que jo voldré donar es vist-i-plau per poder signar amb es nom pertinent...
Val?

Neus dijo...

A jo m'agrada més Mari Trini, idò...


Però jo pensava donar-li a n'Àngel s'opció de triar, ja que s'anònim adorna es seu blog, no és meu.



xDDD

Neus dijo...

I aquest darrer és, hauria d'anar sense accent!

Anónimo dijo...

voto por GREGORIA, RAMONA. ANACLETA o mmmm PANCRASIA :D






sist de la sist jaja

Neus dijo...

Àngel, jo (per variar) estic d'acord amb sa meva sist i es seus noms me semblen d'allò més encertat, jajajajaja!


Pancrasiaaaa!