14 abr 2008

LA CASA DEL LAGO

Senzilla però inmensa. Molt bona pel·lícula m'he mirat avui, potser no des gust d'alguns de voltrus, però estic segur que a na Neus li encantarà (mira-te-la). Un mixte entre peli romàntica i peli fantàstica, en una línea similar a Vanilla Sky, tot i que molt diferent. No n'havia sentit dir res mai i sa veritat és que tenia intenció d'adormir-me just posar-la... Però m'ha enganxat, coses que passen, i ha acabat per encantar-me (era bastant d'un dels meus estils). Com he comentat, gran unió entre impossible i possible, evitant els errors de ses pel·lícules que només empren un dels dos elements (crec jo).
Com connectar un passat i un futur per crear un present etern? - La casa del lago(Keanu Reeves i Sandra Bullock)


Escoltant "Kotipelto" per consolar-me... Al menys puc sentir la seva veu, que és tot el que em queda.

-After the rain- Kotipelto

There is sorrow in your eyes
But still you're so strong
I will hold you in my arms
Caress you with my song

Paraules que mai havien tingut tant de sentit, sembla que quan les vas escriure ja sabies el que passaria...

Stratovarius morirà, però no el seu record

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Bones!
M'ha agradat aço de "un des meus estils" jajaja equisde.

I...que ha passat?

Bonu, ESPER NOÍCIES VOSTRES (direcció a sa qual m he de dirigir aquest cap de setmana, etc...).
salut!

-Àngel-

Francesc Florit Pons dijo...

Bon vespre.

Que la feien a nes plus? Jo em pens que ho vaig veure i no la vaig mirar as final. Hauré de mirar si fan un repe d'aquests.

En s'estiu festival Strato-cousins amb pomada incorporada, borratxera asistida, accés lliure a totes ses cançons i xalada gratis.

equis i des

Infinity

Francesc Florit Pons dijo...

Sí mola matar-lo...però jo només he arribat a 8.

Sa festa l'ham de fer dever, si fa falta es dia de sa festa de sa pomada com l'any passat.

Quines ganes d'estiu cony

Neus dijo...

Ara la pos a descarregar, ja te comentaré :)

Jo vindré am s'ipod a sa festa aquesta que deis... jajajaja!

I sí, quines ganes d'estiu!

Anónimo dijo...

"La casa del Lago"

Molt bona!
Te don tota sa raó és una perfecte combinació de pel·lícula romàntica i fantàstica en la qual es romp sa lògica des temps per fer possible s'unió des passat i es futur.
No sabia que t'agradaven aquest tipus de pel·lícules...!

Júlia^^