9 abr 2008

JOHAN "THE NORTH'S LYON" MUSEEUW




Va ser sa primera Paris-Roubaix que vaig veure i desde llavor ha estat una de ses poques coses que no m'he perdut cap any. Després de veure s'exhibició d'un des millors ciclistes que hi ha hagut, me vaig enamorar d'aquesta carrera, que per colca cosa és sa més vista cada any i un dels aconteixements esportius i de qualsevol tipu amb major afluència de públic (més d'un milió de persones). Jo vus recoman, encara que es ciclisme vus avorreixi a mort, que diumenge a les 2 i mitja o així poseu s'eurosport o teledeporte i disfruteu des darrers 100 Km. que són sempre impressionants, amb es Fôret d'Arenberg i es Carrefour de l'Arbre com a punts més destacats i amb un total de 26 zones de pavé. Sa llàstima és que a Espanya es ciclisme no rep molta importància, a diferència de Bèlgica o Itàlia, apart de quan colque espanyol guanya es tour... Però bonu, jo confiï amb en Flecha, que ja va fer tercer a Flandes i avui ha fet una gran Gent-Wevelgem (que per cert ha guanyat en Freire!). I bé, jo a partir d'avui resaré perquè diumenge plogui i faci fred per Bèlgica, que així encara és molt més dura!
Idò ja ho sabeu, en ve dinat, a mirar sa millor clàssica de s'any, "El infierno del norte"...

2 comentarios:

Neus dijo...

Eeehm, sí... açò... què nava a dir jo?

Queeee... mmmmm... Ara no sé massa bé pq me passava. És que trob que no sé que és jo es ciclisme aquest que dius.

Bé, és igual, ja tornaré un dia que xerris de coses assequibles per sa meva ment xDDD

belin dijo...

ola com stas?
jo be t'en recordes de jo