10 may 2008

TOCA SOPAR

O açò és lu que me van dir ahir, que partirem amb no sé quin bus i després taxis fins a cala en Blanes. Des casi 40 que érem a 4rt, seguramnet serem uns 15, as final serà un sopar de noltrus més elles, és a dir, Pau, Toni, David, Natxo, Fel, Tomeu, i demés personatges d'aquests, més Júlia, Carme, Auxili, Laura i... no sé si ningú més.
Però bonu, així es percentatge de torrats serà més elevat que si vingués tothom, equside. Per cert, Julieta, si vols, avui podem fer es partit de tornada, a veure si ets capaç de remuntar...

Un regalet que m'ha fet ganes posar. El día de la bestia (Extremoduro).



Ví a la virgen María, cansada de ser virgen,
metiendo en un portal.

2 comentarios:

Francesc Florit Pons dijo...

I tant, açò serien unes 7 per hom, ja dius tu, tirant baix, plis plas, que rulin es gotets, pim pam, i ja està i no ten dones compte, i t'has fetut es bòtil de 2 litros, més es d'un litro compartit (amb en Felip normalment)més tot açò amb es cosins i llavor estàs caminant per sa carretera i no saps on vas...
equisdeeeeeeeeeee

Que xalis molt a n'es dinner aquest i no l'armis (massa).

Anónimo dijo...

M'ha fet una pena llegir és nom meu... tu comptaves amb jo... i jo.. t'he fallat... me sap greu esquisdeee?! jeje
M'hagués agradat venir, però bé, sa pròxima està assegurada.

A, i no passis pena... es partit de tornada està pendent! jeje

besades amiguet!^^

júlia