3 may 2008

FESTOTA

Sa primera va ser aquella que posa "açò són festes", que més bé s'hauria de dir "açò són ponts", perquè dijous sencer va ser una festa. Primer a Cala Mitjaneta, de les 12a les 18 bevent cervesa i un poc de Cardhu (li vam fer una bona osca) de sun pare den Pau. Després, descans fins a les 21 i cap a sa festa des 18 de na Núria F. (companya de classe de tota sa vida) i allà, com no, hi havia més cervesa, i sa pinya que vam agafar en Fel, en Pau (ells també eren per Cala Mitjaneta, lògicament) i jo va ser impressionant. I res, que vaig arribar amb sa intenció d'escriure-ho, però no me'n vaig sortir segons he vist... Equisde.

Sa segona festota tindrà puestu avui, un poc a Rock's i un poc a Ciutadella, amb so cosí meu en Francesc. I com no, es detalls contables arribaran demà, o demà passat o s'altre, més ja no. A veure que succeeix.

I pos una foto per il·lustrar lu que va ser dijous, més o mancu, en Lluri bevent Powerade, trob:

1 comentario:

Anónimo dijo...

Aixi m'agrada, que vos ho monteu be!!
Avam si ho repetim quan torni (bnu, voltros "re-petir", jo nomes "petir" o so XD).
I res, molts de recuerdus a sa familia q diuen.
mmm...en lluri m'ha fet ontes de powerade! jajajaja Mos veim!
Salut!

-Àngel-