12 may 2008

COMPENSANT

Sa sortida d'ahir, es semi-sopar de classe de 8+1, que havia d'acabar en festa per Cala en Blanes va tenir es seus bons moments, però bàsicament va ser una merda. NO hi tornarem, NO.
Però es dia d'avui compensa de sobres, i no és ni per n'Alonso, ni pel Madrid, ni perquè es Lakers perdin. Amb molta diferència, lu millor ha estat sa victòria impressionant den Sergio García a nes The Players. Realment, sa nit de golf que més he xalat, i no han estat poques ses que he viscut tot i sa meva curta edat.
A veure si a partir d'ara torna a espavilar i guanya colque Major enguany.
Per cert, diu en Sregio, quan es senyor que l'entrevista li demana si vol agrair res a ningú: "First of all, I want to thank Tiger (Woods se sobreentén) for not being here" Vaia crack, equisde.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Crec recordar que me vas donar permís per comentar quan volgués, així que aprofitaré es privilegi.
No res, que he llegit açò i te don tota sa raó, aquest dissabte ha estat realment flac i sa veritat és que me fa vergonya i tot que es blue breeze sigui a ciuta pq sa música és exageradament flaca. Per cert, quina llàstima no haver-te vist.
Bonu, que acabis es curs bé, ja hi queda poc!

Marga

Anónimo dijo...

Bé si aquest sopar no s'ha lluït, un altre serà.
Jo me vaig decepcionar molt es dia que ens vam trobar a Ciuta, saps?
M'imaginava un vespre esplèndit i valia més haver quedat a fer nones jajaja.

Venga, ja esteim a sa conta enrera! Jo ja estic veient sa llum des final d'aquest camí tant llarg i ple d'entrebancs que tant tú, com jo, com altres, hem hagut de travessar...

"Y así esperaré en un jardín de quietud
al cual llegaré y llevare toda la paz interior que
ha de darme la existencia intensa que viví y
me permitió aprovechar hasta este último instante,
en que ya puedo eternamente descansar.

Coratge, ànims i salud!!!

Estibaliz