23 may 2008

CRISI

Ahir me van enviar es següent sms: "k??? k nu pujes? Jdr pk? Waia merdaa astarem un mr sns veurns pk ja fa 2 fnds k nu vnk... Jodr!a pujare algn day pk si no..i am l p.. k? Knt tk" No sé qui me'l va enviar, no tenc es nombre, però com a bona persona li vaig contestar: "sper q lagis kgda i no fos per jo aqt sms pq no u e entes.ekisd.un beso!jo tb testim." I seguesc esperant notícies... Però me preoucupa, perquè té tota sa pinta de ser una parella en crisi, estaran a punt de deixar-ho? Aquest/a que fa dos findes que no puja... se n'estarà barrinant un/a altre/a?
A veure si puc descobrir de qui és es nombre i riure una estona...equisde!

3 comentarios:

Francesc Florit Pons dijo...

XDDD

ets un puta peça!
però vas fer bé de contesar mesquins...aixi almenus sap perque no contestava s'enimorat/ada

jajjaja

Neus dijo...

Nyetes... que malament que va el món, eh?

xD

Anónimo dijo...

Hola!!
Jo també tenc ses meves proposicions a fer... :D
Crec que sa persona qui escriu es sms és al·lota i li escriu a un al·lot amb es que va de rollo i ja fa dos findes que no es veuen, cosa que suposa una gran desgràcia, un mes sense veure'l! I s'al·lota li demamana a ell a vam com li va amb sa p... açò me dóna que pensar.
Fins i tot s'estimen!
Jo crec que hi ha feeling entre aquests dos i que ell ha de deixar anar a sa p... i quedar-se amb s'autora des sms.


Estibaliz