2 dic 2007

SOPARET

Bonu, toca recordar que va passar ahir...
Es sopar molt bé (que hem de dir), sa gent esteia molt animada (oh que bé) i mus vam comportar bastant. Poqueta sangria que hi quedava molt...
Llavor vam fer un petit intent de botilot, que es va convertir en una discussió multitudinària sobre temes poc adequats per ser reproduits ara. Quan sa gent se va cansar i ja anava prou torrada va partir cap as port i...
Qui sap?
Sé que vam nar a jazzbah, que vaig descobrir ahir que anava amb H final, i limo i as final vaig quedar tot sol a no sé quina hora.
As cap d'una estona era dins es bus, no sé com, i cap a casa.

Ahir anunciava estadístiques, però no tenc ni idea de com va acabar sa gent... ja contaré colca història quan faguem una revisió comuna.
He intentat no posar detalls que puguin perjudicar sa meva imatge i per açò he escrit tan poca cosa.

Demà exàmen...

3 comentarios:

Francesc Florit Pons dijo...

Com que exàmen avui? Vaia pua! Com jo, ja veus...
Si jazzbah va amb h i limoo amb dues os (ostia ara li pos accent aqui o no? Si li pos obert posarà òs (hueso) i si li pos tancat posarà ós (oso)...ho deixarem sense...), ja veus es de ciutadella s'inventen noms rarus per es bars, tot i que si vas ger un guait més llarg per es port i vas fer un bocadillu al tritón per devora hi ha un restaurant que té un nom més "original": Restaurant Es Port. Si només podien ser de ciutadella...
Bonu tu, ja xerram, esper que t'hagi anat bé s'exàmen i que vagis acabar bé (tot i no sbre com, jejeje).

Francesc Florit Pons dijo...

Per anar obrint boca diu...tu si que la devies obrir a sa boca! XDDDD

Neus dijo...

Aishh!!
Estudianteeees a examinarse!!!


Jo vui anar a escola que m'avorresc!


I vui anar de festa que aquí no en saben!
Àngel, en Francesc m'ha explicat un joc molt xistós per es pròxim dinar/sopar de cosins (havia posat socins i m'ha agradat i tot, jajajaja)

No res... me'n vaig a dormir que a Menorca ja són les 5i30 i vol dir que ja és hora de tornar des port o açò.
Bona nit!