18 dic 2007

PER DEMOSTRAR QUE ÉS UNA TONTERIA AÇÒ, PERÒ QUE PER MATAR ES TEMPS SERVEIX

Ahir me van passar açò i com que demà tenc exàmen he pensat que lu millor que podia fer era contestar 48 preguntes xorra d'aquestes:

1.- ¿Cuál es su mayor tesoro? No ho sé, deu estar enterrat massa endins...
2.- ¿Qué idea tiene de la felicidad completa? Se m'han acabat ses idees.
3.- ¿Qué es lo que menos le gusta de Vd.? Que m'estim massa.
4.- ¿Qué rasgo deplora más en los demás? Un només? Que es pensin que són més intel·ligents de lu que realment són (simplement que pensin que ho són).
5.- ¿Cuál es su mayor extravagancia? Jo extravagant? De què vas?
6.- ¿Con qué figura histórica se identifica mejor? No ho sé, estic entre es cercle i es quadrat.
7.- ¿Cuál es su viaje favorito? Mira, esper que Florència sigui monu içò.
8.- ¿Cuál considera la mayor virtud? Poder volar, sense substàncies extranyes.
9.- ¿Es también la suya? ¿Tambien?
10.- ¿Qué detesta de su apariencia? Es forat des cul. Un dia m'hi faré una foto i la penjaré, llavor m'entendreu.
11.- ¿Cuál es la persona que más desprecia? Qualsevol que s'ho mereixi segons es meu criteri (moltíssimes).
12.- ¿Qué palabra o frase usa con más frecuencia? Què vol dir?! Però darrerament no tant.
13.- ¿El mayor amor de su vida? Jo mateix.
14.- ¿Cuándo miente? Quan és necessari. I quan vull riure un poc.
15.- ¿Su héroe de ficción favorito? Açò m'agrada veus, són molt millors es personatges aquests que sa gent real. En Yitan.
16.- ¿Qué considera su mayor éxito? Es dia que aconsegueixi volar ho serà.
17.- ¿Cuál es su tesoro más querido? Me deman si no és molt semblant a sa 1, i me dic: Si!
18.- ¿Su ocupación favorita? No fer res de profit.
19.- ¿Cualidad que prefiere en un hombre? Tres: Alt, fort i masculí.
20.- ¿Y de una mujer? Que quan s'ajunti amb un grup d'amigues no sentin: co co cocorico (com a classe per exemple)
21.- ¿Los defectos que no soporta de ambos? Me deman si no és molt semblant a sa 4, i me dic: Si!
22.- ¿Cuál sería su mayor desgracia? Que m'obliguessin a fer-me capellà oçò.
23.- ¿Cómo le gustaría ser? Sense forat des cul.
24.- ¿El color que prefiere? Taronja es es blog, taronja és sa taronja i sa mandarina i es nisprus, taronja és tot lu que és taronja. (Es taronja ,per qui no ho hagi pillat)
25.- Su flor favorita. Flor dius? Es girasol (me fa gràcia pensar que as cap de molts de dies deuen estar enrodillats).
26.- Un olor que recuerde. A trepitjada de merda de ca fresca.
27.- Un pájaro. Seré un "pájaro" es dia que voli?
28.- ¿Admira algún hecho militar? Eñ? Qualsevol contra en Bush.
29.- ¿Qué busca en sus amigos? Encara no hi he cercat res mai, però un dia faré com ses monees que es lleven ses paparres i se les mengen.
30.- ¿Qué señalaría como la mayor bajeza? Supòs que senyalaria sa persona més baixeta del món, si la vegués.
31.- ¿Dónde le gustaría vivir? A Besaid (per tota sa gent que no ha jugat a nes FFX, és allà on arriba en Tidus quan apareis en Sinh per segona vegada)
32.- ¿Qué talento le hubiese gustado tener? Talent és gana, així que ja el tenc. (Aquesta és per ets entesos)
33.- ¿Sus escritores preferidos? En Reverte, per exemple.
34.- ¿Músicos, compositores? Uuu... molts que segur ni vus sonen.
35.- ¿Pintores, otras Bellas Artes? N'Escobar dibuixava Zipi y Zape.
36.- ¿Tiene héroes de carne y hueso? En Yitan és de carne y hueso però dibuixat.
37.- ¿Cómo le gustaría morir? Jo morir? Si som inmortal.
38.- El juego de la reencarnación: consiste en elegir la persona que querría ser si pudiera elegir. Jo una altra vegada, com no.
39.- ¿Qué reforma social o cambio admira? Cap, me fa massa ràbia tot açò perquè ho he d'estudiar.
40.- ¿Bajo qué bandera batallaría? Una de color taronja.
41.- ¿Qué don de la naturaleza desearía tener? Una llengu com sa des camaleons, imagina ses coses que es podrien fer.
42.- Dígame sus nombres favoritos. Yitan, Tidus (de tiu) Yuna, Freija (de tia).
43.- ¿Cuál es su lema? Racó de cosins.
44.- ¿Su mayor aversión? Quan a classe es posa a cridar tothom a la vegada (21 ties i 3 tius i mig, imaginau)
45.- ¿De qué se arrepiente? De tot un poc i de res molt.
46.- ¿Tiene alguna pasión? Perdre es temps, si pogués fer-ho sempre...
47.- ¿Estado actual de su espíritu? Fa estona que no hi xerr.
48.- ¿Qué se pregunta usted? Qui ho llegirà tot.

2 comentarios:

Neus dijo...

Jo ho he llegit tot!

I he de dir un parei de coses...

Besaid mola, xo no tenen st bartomeu.

Pájaro, ja ho ets, no te fa falta volar.

Bandera per sa q batalles: sa del Ferre.

Yuna per tia, sona a Lluna dit as Castell.

En Yitan? I en Goku què? aquell en sap de volar. I estic segura que en Tidus, no deu quedar massa enfora, i n'Squall t'agradria tb... Aquests de FF saben com fer personagtes, sí senyor!

Talent... aquesta deu ser menorquina, no Franceeeesc? I llavo se m'ha ocurrit burdell, no sé si ja la deu tenir... I no sé que té a veure, jajaja!

Francesc Florit Pons dijo...

Déu Salat! Cada dia me fas riure més tiu!
Jajaja, jo també preferesc que tenguin sant bartomeu alla on visqui, pero tot son gustos. Es lema m'ha agradat molt, nés que un lema és com un "conjuro", és dir: racó de cosins!, i automàticament venga pomades i riures! jejeje Bonu no comentare res més perque hi faria una estona llarga amb lu que has dit, i dema tenc exàmen. Am lu des cercle i es quadrat m'he descollonat bastant, tirant a molt. I lu que és sa merda de ca, fresca a més, més tòst...Res tu, fins demà passat s'altre.

Ah, Neus talent ja la tenc segur, i lu que és burdell m'ho miraré...