25 dic 2007

PETIT REPÀS

Després d'uns diversos dies d'inactivitat raonable a causa de Nadal i ses seves coses, me pas per aquí.
Primer: Acabam de treure un Bingo amb sa gent que integra es rincó de cosins, és a dir, Joan, Xec i jo. Resulta que era triple i hi havia 300 euros. Així que es de ca meva trobaran beneficis respecte lu que m'havien deixat.
Segon: I men vaig a dissabte passat, a sa festa pern-femella de rock's. 7 vegades vaig enroscar i me van tocar tots es trastus i xupitos possibles.
Tercer: I sí, diumenge qui va guanyar? Pepe 100 millons si fa falta.
I quart i prou trob: Ahir cuc, bon cuc, bon vespre, i bon matí casi.

Bé idò, açò és un poc, per damunt, tot lu que ha passat, preferesc no comentar com està ca meva després de 4 dies tot sol. Me pens que m'en vaig a estendre, que sinó no me podré vestir demà.

I finalment, Bona Excusa Per Consumir a tothom.

1 comentario:

Neus dijo...

Treu sa roba de sa rentadora que es pudriràààà!!


I ja que treus leuros d'aquests, podries comprar cosa a sa teva germana, no?? Què ets s'únic de sa família que no hi ha pensat, jajajajajaja!!


Ala... ves garna o espolsa o frega o renta o lo que sigui!