1 sept 2008

VACANCES MENTALS

Oh! I açò? Què és s'espècie de web aquesta on hi ha coses suposadament escrites per jo? Aaah...si, que tenia un blog! Equisde!
I és que ses vacances més absolutes han durat deu dies, des d'un poc abans de Sant Tomeu, fins ahir; he fet es mínim de coses possible que me demanessin un esforç mental de més de nivell 2 en una escala de 10 (tot requereix un esforç mental, sinó seríem vegetals, tot i que colque estona segur que ho semblava jo). No puc negar que, en moments determinats, he superat aquest nivell, però han estat ses menys vegades possibles. Bonu, perdonau-me si m'hau trobat a faltar, però he tornat i a sa pròxima avisaré abans de desaparéixer. Aquesta és sa idea principal d'avui. No s'única.
Dia 9 és es dia clau, es dia D, es dia que me'n vaig per sempre fins que torni de Menorca a Barcelona. Tots aquells/es que desitjin desitjar-me una bona aventura en aquest nou viatge, tenen diverses opcions:
1. Tenc un mòvil amb fam de rebre missatges encoratjadors i telefonades tristes per sa meva partida. Estaria sincerament content de saber que hi ha algú trist perquè me'n vaig.
2. Molt probablement, o divendres o dissabte seré a rock's, disposat a despedir-me d'una manera més propera de tots els presents, amb llàgrimes fingides i tot, si demanau cita prèvia i em puc preparar bé.
3. Casos especials (membres quèvoldir, Núria) han sol.licitat, o ho he fet jo mateix, una darrera cita, que pot ser un sopar, un dinar o una estona allà on es pugui. Sempre sou a temps a provar sort...
Tot clar? Idò, 7 dies me queden aquí... Ja contaré ses meves darreres experiències menorquines.

No hay comentarios: