21 ago 2008

AUTOESTIMA DEIS? BÉ, GRÀCIES

M'agrada sa meva vida. No m'havia aturat a pensar-ho mai però, si pogués decidir, no canviaria res de com és ara. Molta gent desitja ser com altres, o com a mínim en alguns aspectes assemblar's-hi. Jo no. Jo, si fos una altra persona, voldria ser com n'Àngel Florit Pons, però com que ja ho som... cap problema. Ai! Qui pogués ser com jo, que content que estaria... Somiau, somiau, talvegada en somnis aconseguiu convertir-vos en un servidor i sentir-vos realitzats.

Si no vus dur molt de temps fer una miradeta a la dreta, veure-ho que en Bolt m'ha inspirat (as cap de mil) per una nova enquesta. Pitja-ho cosa, que no hi ha res més fàcil i me feis una brusca més content.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Havia pensat (o m'havies fet pensar) per un moment que no podies estar ni una brusca més content...

Anónimo dijo...

A jo no m'agradaria ser tu...
Fa falta que te digui per què?

Marga