11 ago 2008

PRINCIPI I FINAL

Comencem pes principi...
Havia de posar una nova enquesta fa uns dies ja. De moment, però, no m'ha arribat s'inspiració per cap medi, he tingut es cap massa ocupat en altres coses. No hau d'estar preoucupats perquè sinó és avui serà demà que cosa vus demanaré, atents!
Una de ses històries que m'han mantingut ocupat ha estat s'inici dels Jocs de Pekín. Si m'haguéssiu vist botant per ca meva, quan en Sànchez va fer Or, me miraríeu d'una altra manera segur. I és que no hi ha res com viure una cosa així, en es sentit esportiu clar. Ahir també vaig xalar i passar pena amb es senyor de s'esgrima, una medalleta mona va treure es tiu. Totes sumen, i jo vaig dir 22 - 8 d'Or. Com a poc hi faré prop.
No sé si colqú va anar a Lô i es va sentir com jo, en un poble estrany on ses festes ni són ni es viuen igual que a nes Ponent Imperial (Es troç d'enmig cap a l'esquerra de Menorca). Va estar bé, no es pot negar, hi tornaré l'any qui vé, però no es pot comparar amb cap de ses anteriors. A més, es meu mòvil va decidir que s'havia cansat de jo i, quan no mirava, es va tirar de sa butxaca es molt cabró. Estic seguríssim que no me va caure, es va tirar ell! Ara en tenc un de blau molt monu (mateix nombre a nes moment en què m'activin es duplicat o lu que cony sigui que faixin que tarden tant, gràcies per demanar). Ja el lluiré...
I acabem pes final...
I es final no és cap altre que una nit d'aquelles que deixen una petita marca en tu. No pens explicar res, però tampoc podia evitar mencionar-ho. Esper que quedin moltes més nits i matins i capvespres. I esper també que es pròxim ¿pa amb truita? sigui com a mínim tant bo com es d'ahir (demà: Pasta, 2n intent).

P.S.
Acaba de telefonar una senyora de Lô que ha trobat un mòvil!! Equisde!