6 ago 2008

AIXÍ QUE EN GOKU EH!

Si, si... Lu que passa és que no sabeu qui és n'Auron, que amb ses habilitats "expansión de vida", "expansión de daño" i "XP x 3" pot arribar a tenir 99.999 de vida, a fer 99.999 amb cada atac i potenciar tots els paràmetres a 255 (màxim). Així que res de Gokus (en primer nivell) ni Harryspotters, ni tan sols en Chuck Rock podria amb ell. És més, n'Auron és inmortal perquè ja és mort, i si ho voleu entendre jugau a FFX, que per cosa l'han fet, no per sentir-me a jo xerrar-ne.
Segons els somnis d'avui, demà posaré una nova enquesta.
Ja que Pekín 2008 comença divendres, seria interessant fer un petit comentari, només perquè sapigueu sa meva opinió sobre els diversos temes de moda relacionats amb ses olimpiades. Ara que manifestacions protibetanes, terrorisme i, fins i tot, esports estan en boca de tothom, jo no hauria de ser manco i dir sa meva. Però açò seria massa llarg i, per tant, vus esper a rock's es dia que volgueu i allà exposaré ses meves idees sempre conflictives.
Tant de rollu... "i sa teva vida què?!" diran colquns. Amics meus i altres persones (o no) que llegiu açò: Sa meva vida mola un d'allò redó d'aquells!

1 comentario:

Francesc Florit Pons dijo...

Visca en Chuck Rock!
equisde!

A partir de demà, sillón olímpic!

I te record que a n'es recompte de medalles que vam fer mos en vam deixar una d'or segura: Gómez Noya!