17 sept 2008

HE COMENÇAT

L'afirmació "la neu és blanca" és certa si la neu és blanca.
Direu: Lògic! Exactament és açò, lògica, lu que mus mostren a introducció a la lògica. I és divertit, perquè en realitat, lu que hem vist fins ara, no són més que senzilles equacions que es resolen mitjançant... lògica. Cosa que a jo me vessa per tots els forats desde que tenc memòria, i per açò m'agrada, perquè és Fàcil.
De lu altre no puc opinar encara, ses classes de ve no han començat de moment, només sé, i me preoucupa, que hauré de llegir un bon tros de Sant Agustí d'aquí poc...
Es veu, per lu que he sentit, que es professor d'història de la filosofia medieval és un xiste amb potes i barba, en realitat es primer dia ja va demostrar per què el veuen així. "Hi ha filòsofs (pocs) que diuen (i s'equivoquen) que s'edat mitjana en filosofia no va existir..." xD, lu millor sa cara de despreci que posava.

Bonu, universitat apart, es cosí meu ja remena per aquí, en Francesc clar, s'altre ja hi era, i ha estat una injecció de vida a nes pis, que ho necessitava perquè me tindria a jo tot sol tot es dia només, sinó. I de jo que vus puc dir que no sapigueu ja? Que me volia comprar un rellotge de paret de Pink Floyd (dark side of the moon) que vaig veure una vegada i no l'he trobat...
I que tenc molta sort, després de veure com ho tenen altres o com ja no ho tenen, de tenir aquí a tothom (mancu en cabrit) que vull i necessit.

2 comentarios:

Francesc Florit Pons dijo...

Què has començat? I que fas devora s'estudi meu mirant tele? XDD

Idò sí, açò és vida, ara narem a fer uns tortellinis...

equis i des i confits

Anónimo dijo...

Gràcies!! Me'n alegr de que estiguis bé!
Per Barcelona També hi comença a haver moltes persones que vull i necessit jo també.
Ara vorem què n'és des meu futur pròxim!
Ja xerram,
salut!