28 sept 2008

RETXES

Tot són retxes...
Dissabte me van menar de compres per aquí, per es tros de Portal de l'Àngel i aquella zona. Sa idea havia estat meva, me feia falta un poc més de roba per s'hivern i unes altres coses per posar-me as peus, i vaig demanar a s'experta/Marga si m'acompanyaria (estic casi convençut que un dels somnis de qualsevol dona és que s'al·lot li demani per nar de compres).
No diré on vaig nar exactament perquè seria publicitat gratuïta i no m'agrada fer-ne, però ho podeu imaginar segur... Sa qüestió és que ses botigues, si encara no hi estan, s'haurien de pintar de retxes, per advertir a nes comprador que, si volen una cosa que no sigui de retxes, no entrin. I no és que no m'agradin, que de fet els hi he agafat carinyu, però sa varietat mai ha fet mal a ningú. Per sort, lu de ses retxes només passa amb camisetes, i me vaig poder comprar dos calçons (aquí hi ha sorpresa, ja ho veureu).
Per jo, que no tenc entrenu, s'esforç mental va ser brutal, me va deixar com si hagués fet sis exàmens seguits. Si teniu pensat fer com jo i no teniu experiència, vus recoman que vus mentalitzeu bé es vespre abans i que descanseu molt (res de sortir ni res que requereixi energia).
Jo no hi pens tornar fins sa primavera, si és possible.

Per cert, un professor que encara no havia tingut coneix el papa, en Ratzinger, va anar a sa mateixa escola (Frankurt) que ell, i diu que no era molt simpàtic. Ja li demanaré que me doni es mòbil per enviar-li es següent SMS: Q pssa crack?D fsta loca ahi?... o cosa així, me fa com a il·lusió.

I res, que n'Alonso ha guanyat.

No hay comentarios: