28 nov 2008

NOMÉS PASSAVA

Acab de donar una volta per 4 fotologs que me solia mirar un temps i res ha canviat. Com podeu imaginar, els fotologs aquests que jo me mir són de gent més o manco culta, amb un cert domini de s'escritura i colque foto mona, per tant, vull deixar clar que no és a ells a qui mataria, sinó a tots els que deixen comentaris com: "Nomes pasaba, tatim*", "pasaba x aki, tkm*" o "saps k tatimuhh mt xulahh, pasaba*". Idò, passadors, vus diré una cosa: Jo un dia agafaré un camió/tractor/apisonadora i només passaré per damunt voltros, així en plan guay-xuli-mega.

Traduccions:
*Només passava, t'estim.
*Passava per aquí, te quiero mucho
*Saps que t'estim molt xula, passava.
Interpretació:
Sa meva intel·ligència no me dóna per escriure frases llargues, coherents i correctes, per açò sempre escric sa mateixa merda, perquè som subnormal.

I una petita exhibició d'un famós, que no conec, a password, concurs aquell de cuatro:
Es password era "ordeñar". C serà es concursant i FG serà es famós gilipolles.
C: - VACA!
FG: - LECHE!
C: VERBO!
FG: VACACIONES!
Pensau lu que vulgueu, però aquest tiu és tontu.
Prou per avui.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

res no+ pasava, ttm xulu!

Anónimo dijo...

jajajajaja!!! que bo deu meu! he rigut més.. fea dies que no rea tant!! A més, tens tota sa raó.. Jo ses actualitzacions d'es boquedius, no les faig de manera intel.ligent, simplement hi pos un tò humorístico-sarcàstic per donar un aire modern a s'asuntu jaja per tant, no tel miris que tenc por que me fotis a parir tu també jaja. Venga.. un beso, i anims eh? MUA!!!

Anónimo dijo...

es veu que ets un persona molt tolerant i respetuosa amb els altres(no et dire que es ironic perque amb lo inteligent que ets ja ho has deduit)...tio,relaxat una mica...

Francesc Florit Pons dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Francesc Florit Pons dijo...

quisde, cert és, jo a vegades "només pas" per fotologs, i conseqüentment, no tenc sa necessitat de dir-ho, precisament per açò, perque he anat a mirar i prou, i no tenc res interessant a dir. Si passes a mirar i prou, no ho diguis a no ser que hagis de comentar sobre lu que hi ha escrit, que per açò es diu comentar. No perque no ho puguis dir, perque si fos una vegada vale, o de tant en quant...pero es fan cansats es "només pasava" aquests...

Com és que tens tants d'anònims canyerus a n'es blog teu? Jo mai en tenc... :-(

equsideedede

Anónimo dijo...

ep!!!!!!!!!!! sanònim queda clar que no som jo, EH?
NO FOTEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!

angeltotti20 dijo...

Quantes vegades vus he de dir que deixeu es putu nom quan comenteu? Me sembla que no és tant difícil...