10 nov 2008

COSES QUE MOLEN

1. A s'Opencor hi ha Guinness.
2. Es paraigua, que ja m'ha ajudat a rescatar diversos bòtils d'aigua de davall es llit.
3. Cada setmana ser d'un equip diferent (sempre des qui juga contra el Menorca Bàquet/Salle de Mô subvencionat amb es durus des menorquins (que no és lu mateix. Hauria de ser com allò de s'esglèsia, quan pagues imposts pots donar o no una part a s'equip aquest). A lu que anava, mola per dues coses: Primera, que casi sempre guanyes, a no ser que facis un partit de puta pena, després de remontar una diferència que oscil·la entre 10 i 20. I segona que t'arriben a agradar casi tots els jugadors que hi ha, un dia o s'altre.
4. Anar amb bicing a una festa, agafar Via Augusta al revés i no enterart-te'n fins arribar a Balmes.
5. Anar a esperar s'al·lota a s'aeroport (sempre m'havia fet il·lusió).
6. Jugar un 21 amb en Francesc a nes mini-aro tirant només per darrera s'esquena. Van ser devés 3/4 d'1/1 oçò.
7. Barrufar en general.

20 comentarios:

Anónimo dijo...

respecte del vive memorca, clar seria millor que baixes o desaparesques(s'escriu aixi?). Aixi aquest durus que es menorquins posam anirien a parar en es equipos mallorquins. molt millor, si, si, es clar...

Anónimo dijo...

...o també podrien anar en es voley de ciutadella. Però clar açò no molestaria tant, de ben segur...

angeltotti20 dijo...

És cert que lu que més me molesta del "Menorca Bàsquet" és que tant es predident com totes ses persones importants dins es club siguin es mateixos pijos de quan La Salle de Mô jugava contra el Ferre. Molt probablement, si el Ferre hagués ascendit de segona catalana i La Salle hagués baixat, no hauria rebut sa mateixa ajuda ni de bon tros. Però va ser al revés...
I és ben cert que si el Vive desapareix, qui més es beneficiarà serà s'equip que ara es diu Mallorca i juga a LEB, però açò és un tema que s'haurà de tractar si arriba es moment...
I està clar que ses quantitats de doblers que mou i sa repercussió que té es volei femení són molt menors. A més... T'has fixat que no intenten enganar a ningú i es diuen Ciutadella?
De més coses podria xerrar, com sa despreoucupació respecte sa suposada cantera (que harien de ser tots els equips de Menorca no?) i sa gent que diu que vol que el Menorca segueixi a ACB per poder anar a veure Bàsquet de nivell i llavor són els primers que surten per sa tele cridant/insultant a s'àrbit, vestits de taronja, que no eren "dobles" perquè havia botat sa pilota amb una mà només o qualsevol tonteria similar (i dius que t'agrada es bàsquet xD).
Au! Podries dir qui ets també.

Anónimo dijo...

de ben segur, que si s'equipo que jugas ACB fos de Ciutadella, de Ferre, de Mercadal... O en tost de basquet fos futbol, padel o balonmà, no t'importaria tant es tema "economic" (encara que ajudasis es mes Euros que ara). Per tant no crec que sigui un "problema" de dublers.....
Jo tampoc estic d'acord en que es donin tants de dublers al Vive i els altres clubs menorquins no vegin casi res (o no es destinin a sa cantera), pero aço passaria mes o manco en qualsevol equipo de Menorca que jugas a 1ª de colque deport. I jo encantat de que aço passas, en tots es pobles i deports menorquins.

Anónimo dijo...

me coneixes

Anónimo dijo...

molt bona musica, per cert.
ME CONEIXES si, si.

angeltotti20 dijo...

Com ja vaig dir, es tema econòmic no és es més important per jo, sinó que mus venguin sa moto que és un equip de tota s'illa, quan ses coses no són així.
I jo no estic tant segur que si passàs a un altre poble i amb un altre esport ses coses serien iguals, però bonu, cada ú pot pensar lu que vulgui.

Estic content de coneixer-te, tot i que no me faria res que donessis sa cara, així seria més divertit...
Ah, i no m'omplis açò de missatges, pensa tot lu que vols dir abans i llavor escriu-ho.

David dijo...

Ep, Àngel "d'alcohol fins a la mort". Sempre tens colque anònim d'aquests que no volen dir es nom! je. M'ha agradat allò de "balonmà"...sa de deport i equipo passa però "balonmà" m'ha encantat!

Anónimo dijo...

tranqui angel. Som en Llorenç. Es que fins ara provava d'escriure comentaris i no podia, o no em dixava (o no en sabia, clar). I ara ja ho veus, a veure si ens "emprenyerem" per una tonteria. Estic temptat de respondre però,... Podria (podriem) escriure tots dos moltes més coses, pero tant matex no ens posariem d'acord. Tots veim ses coses de manera diferent.

Anónimo dijo...

Veus ara via escrit cosa i sa ma borrat. Be res esper que vagi tot molt be per Barcelona, que estudiis molt i disfrutis més. I ja xerrarem de coses més interessants quan ens vegem.

Anónimo dijo...

han estat be es comentariets, ben entretengudets, no?

Anónimo dijo...

bono me vaig a fer un cafe i a fer feina. A veure si arrib tard i es jefe mapreta. A reveure. Records a tots i a totes.

angeltotti20 dijo...

Jajaja, que bona! I jo que flipava amb lu de sa música...
Ja veus que a n'es meu blog els anònims no són molt benvinguts, si haguessis deixat es nom desde es principi t'hauria dit lu mateix, però també t'hauria tractat millor.
I res, si ho deixes aquí, jo també... O tots dos tenim raó, o cap des dos, qui sap?
Records per menorca.

Anónimo dijo...

Sa musica seguex sent excel·lent.

Anónimo dijo...

ReDeu!!!!!!!!!1, t'omplire aço de comentaris!!!!!!!!!!!!

angeltotti20 dijo...

I si, ja mus veurem per Nadal i colquna en farem supòs...

Anónimo dijo...

Sempre es tracta de ferne colquna, o dues i mes si ve be. Be ara si men tenc anar. Salud

Anónimo dijo...

Promet deixar sempre es meu per evitar lius

Anónimo dijo...

Promet dexar sempre es meu NOM per evitar lius

Andrea dijo...

Perdona.. k hi ha amb els pijos maonesos de la Salle!!

me pix! voltrus i es basquet! jajajaja