2 jul 2008

ES MEU MSN

Colquns ja ho sabeu, aquells a qui tenc més confiança, però ara ho explicaré a tots es qui ho volgueu llegir.
Hi ha 4 grups de persones a nes meu msn:
1. Amics: Qui estgui en aquest grup es pot sentir molt bé, són persones a ses que apreciï especialment, per una o altra cosa. No vol dir que siguin "amics", que d'açò n'hi ha ben pocs, sinó que si me'ls trob un dia pel món, estic content. Aquí hi ha, per descomptat, tots es membres "què vol dir?" i uns quants més, no molts.
2. Família: S'explica tot sol me sembla.
3. Gent rara: Gent que no conec prou per jutjar-la segons es meu criteri, o que no conec de res directament. Si sou aquí... per què me llegiu? Equisde!
4. Imbècils/es: Nombrós grup on es concentra de tot, desde gent que no m'inspira confiança fins a odioses persones ignorants i despreciables. Per què no els elimin tots i esborr es grup? Perquè m'entretenen ses tonteries que posen de nick, bàsicament.

Aclaració: Sa majoria de ses vegades que arrib a conéixer bé un de "gent rara", sol anar a parar a imbècils/es. I una altra cosa, no penseu que som mala persona per fer açò, simplement som realista i si vus hi fixau veureu que voltrus podríeu fer lu mateix, si destriéssiu un poc es contactes.

2 comentarios:

Francesc Florit Pons dijo...

Ro tens. Jo vaig fer un "amics" i un "amics tipus II", perque jo no som tant bèstia. També hi ha un "gent coneguda"( que en ocasions no ho és i en altres si però bonu, per no posar altra cosa), un "Família" i un "Físics en potència".

Equisde

Anónimo dijo...

jajajajaja aquestaha estat molt bona angel, nose porqueme huelo ont me tens col.locada jajaj
FIns sant martiii!! (K)!!


nuria, equis de de equis