14 jul 2008

COSES DIVERSES

Vus demanareu què va ser de s'Stratofesta... i vus diré que va ser brutal, però que no puc posar ni vídeos ni fotos perquè són massa espantosos. En realitat, colqun en podria penjar, però no vull donar una imatge des racó de cosins que no és sa real. Som bona i sana gent, no sempre ho sembla però bonu.

No era d'açò de lu que volia xerrar, sinó d'altres vàries.
Primer des Tour, que ahir me va fer moltes il·lusions, després de s'exhibició den Riccó. Vaig pensar que ja ho diria avui, quan la tornés armar per Hautacam, però m'ha decepcionat tothom. Vaia ranxu vagats sa gent aquesta, que en teoria volen guanyar llavor, sense fer res en tota sa puta carrera. Sembla que juguin a a veure qui si es mor colqú i així no han de fer cap esforç. He trobat a faltar... fàcil no? En Contador!
Segon des sopar d'avui, es darrer sopar de bàsquet. Bon dia per riure recordant totes ses tonteries que ham arribat a fer de viatge i dins sa pista. A veure si hi ha prou cervesa i sa gent s'anima, encara que tingueu feina demà!
I finalment d'una cançó, aquesta:



Certa persona me la va fer escoltar i ara estic enganxat... a ses dues.

1 comentario:

Francesc Florit Pons dijo...

Deu tu! No m'assustis eh! Jo ho he de veure açò!