21 jul 2008

DESCANS

Avui es dia de descans, i només a nes tour, sinó per tot en general. En es meu cas, més que descans és avorriment, amb es vent que fa no es pot anar a sa platja i, si res a fer tenc, és tard, cap as fosquet. Ja que he comentat des tour, afegiré que en Sastre demà el deixarà casi aclarit, a favor seu clar (somiï un poc).
Sant Martí va estar la mar de bé, primera experiència en uns Drinking Games, sa pròxima tindré una millor actuació, que dissabte vaig acabar per dins uns batzers (sa mata aquella amb pinxos i pues, que no sé com es diu) i es dia de platja densoldemà vaig sofrir colque estona. Per lu demés tot bé, lu explicable clar... que sempre hi ha coses que no es poden escriure aquí, sinó què seria de sa meva intimitat?
I ahir platja deis? Idò si, amb molta moral me vaig aixecar a les 10 30 i, amb molt bona companyia, vaig partir cap a dinar prop de la mar... Què hi ha millor que açò?

En vista de s'èxit de s'enquesta, 6 vots totals, en penjaré una altra. A veure si participau tots, serà més senzilla.

4 comentarios:

Francesc Florit Pons dijo...

Si, jo era amb aquella...i tu amb s'altra...que fariem sense intimitat si...Per açò mateix no direm res més. Ara bé, jo si que vaig tornar aparèixer después, a les 4h o així i vaig reengaxar es ritme fins les 6.30h amb es conseqüent desperdici per sa meva butxaca. Llavor vaig tornar amb en Joan (què, tot sigui dit, aquesta vegada es racó va fer pleno, podem fer una creu a sa camia).
De ferides, jo ja saps que no torn d'unes festes sense unes quantes, me vaig fotre un altre pinyo trob.
Pero bé va. Dixaré es testament, i a veure si per Sant Antoni celebram sa lligada raconil aquesta.

PD: lu de s'enquesta anterior, vull sa resposta, i d'aquesta, tu ja contes com a que tens al·lota?
XD

angeltotti20 dijo...

Si, cert, s'enquesta anterior no tenia resposat, segons es meu criteri... lu més intel·ligent era no contestar perquè sa 2 i sa 3 formaven una paradoxa i sa 1 i sa 4, me sembla, no eren ni correctes ni incorrectes, simplement eren respostes inútils.
Ah, i si que cont si, ja t'ho havia dit trob...

wenç dijo...

Que vol di??? xo si vaig guanyant a s'enquesta!!! k fort... XD Esper que divendres siguis a rock's i no facis com sa resta de jays d'anar-se'n a ca seva de prest.
Mus veim.

Anónimo dijo...

Avam com acaba s'enquesta xD

Lluri, no es que sa resta de jays se'n vagin anar a ca seva de prest, es que sa majoria no hi van arribar a rock's! jajaja

Au idòò! (repetesc sa "ò" perquè es sembli més a nes mític crit, no perque sigui un ciutadellenc exagerat ni res d'aço equisdé!)