31 mar 2008

TORRETORTA

Com vaig dir ahir, avui podreu comprovar si sa torre de Pisa està realment inclinada o no. Sa veritat és que a jo me sembla que si, però potser sigui tot psicològic a causa de sentir-ho dir tantes vegades. Voltrus, nets de cor, me direu que pensau:



Què?! Tomba o no?


Bonu, demà ja hi ha escoleta, però no estic trist. Me durarà dos dies, però no me fa res tornar-hi ara mateix. Només hi queden dos mesets, després tres setmanes per PAU, que sembles més bo si ho dius així, i un estiu llarg i esperem que memorable.

Serà es final d'un cicle... però no és es moment de xerrar d'açò, ja tocarà...

2 comentarios:

Francesc Florit Pons dijo...

Jo així a ull diria que fa un angle de 87,666 graus amb s'enterra...més o manco, vui dir que sí, no em pensava que hi estés tant.

I de s'estiu memorable...no ho saps tu bé tiu!

Neus dijo...

Jo l'hi veig torta... però net de cor ja saps que només hi ha en Goku, així que telefona-li a vam que diu xD


S'estiu... jo m'apunt!!!