8 mar 2008

SI SI SI...

Bonu, abans de res, agrair a na Neus que s'hagi fet amiga des meu anònim estimat. Tu i jo som un poc antisocials no? Bé, diu que no deixarà cap més comentari, però a jo me feia i·lusió saber qui era... Així que si no te fa res... me dius qui ets i no ho aclarim perquè per damunt sa meva germana, ningú, ella sempre té raó.

Què més? Ah si. Avui, tot i perdre de dos amb s'alcàsser, hem fet campions, i sa celebració durarà fins demà a ciuta. Si voleu venir, sabeu on és... a l'oest.

I a sa pròxima vus xerraré de... "¡Con cuidado, el señor de la tierra se aproxima!" Algú sap què és?

Mua mua xuic xuic!

2 comentarios:

Neus dijo...

Uooh! Supergermana! Jajajaja! Què guay, no?!

Antisocials? Només lo just i necessari :P



Tus criaturas se está peleando entre si!
Es-Día-De-Pago
Has conquistado este reino

Dungeon Keepers, òbviament!

Francesc Florit Pons dijo...

enhoarabona xulu

jajaj

jo vindria com sempre

ja era la setmana qui vé...LA SETMANA QUI VÉ!!!

I m'ha costat sebre que era fins que no he llegit na Neus i mira que me sonava...gràcies per gravarme'l perque es un gran joc