30 mar 2008

DUBLIN

Anem on anem, si hi ha un bar irlandès on serveixin guinness de barril, jo ja estic content. A més, normalment, s'ambient és tranquil i no hi ha massa torrats, que és raro. Va ser es descobriment des primer dia a Florència i cada vespre hi vam passar una estoneta, fins i tot el senyor Blanes va venir un parell de vegades, cosa que semblava impossible. I també és destacables que unes quantes de ses nostres acompanyants(Cate, Tonia, Sílvia, Núria) sortissin amb noltrus un o dos dies, cosa que sempre cau bé.
I aquí una foto de tres personatges a dit bar, falta es quart, però no en tenia cap de tots junts.





D'esquerra a dreta: Toni, Ernest i qui? qui és s'altre? mmm... ´

Bonu idò, demà veureu si sa torrer torta està torta o no.
Salut

2 comentarios:

Neus dijo...

De lo que m'has comentat a n'es blog... t'he contesta que juguen allà mateix, xo ni idea... així que he optat per canviar sa darrera frase. No m'agrada escriure coses que no són, així que millor com està ara, per si de cas.


I si te mires es principi des comentari aquest, sembla que estem a punt de jugar a n'es jocs des disbarats... "Aquí m'han demanar per a què serveix una garnera, i aquí m'han contestat que per tpar-me ses orees quan fa fred."

XDDD


Se me'n va... dixeu fer, jajajaja!

Francesc Florit Pons dijo...

Mira que jo hauria jurat que era a Barcelona sa foto aquesta...