5 mar 2008

DUES COSETES

Si un equip mus podia eliminar i jo estar, en part, content, era la Roma. En Totti es mereix sa champions i, si la guanya, jo faré una festa molt grossa, així que no he perdut del tot, només dos terços més o manco...

I ahir va perdre el Milan, gràcies/culpa (com vulgueu) a/d'un gol de'n Cesc. Què passa amb açò? En Paolo Maldini es retira a final de temporada després de 23 anys defensant sa camiseta des seu equip. Cinc copes d'europa, sis lligues, i un fotimé de trofeus més fins arribar a 26. Es dia que digui adéu, jo m'alçaré i aplaudiré, tot i no haver-lo vist jugar desde sempre, com hauríeu de fer tots es qui vus agrada es futbol. Un futbolista que, d'una manera molt diferent, ha estat a nes nivell de'n Maradona, en Pelé, en Zidane i tots es qui pogueu imaginar. És defensa, sí, però es s'únic que ningú pot discutir que sigui es millor en lu seu, i açò molt pocs ho poden lluir.

5 comentarios:

Francesc Florit Pons dijo...

Sàvies paraules ses teves en moments "putes"...Quins dos grans jugadors es dos bambinos aquets...Sa veritat és que d'en Maldini no se'n pot posar cap pega, és admirable, i encara hauria pogut guanyar una altra champions amb es futimé d'anys que té...i en Totti que no es gaire més jove, sa veritat és que m'agrada més com a jugador ara que abans, tot i que jo no l'admir des de sempre com vostè, vull dir que s'ha convertit en un autèntic professional que sap fer de tot dins es futbol.
Animu, ja queda manco per SSS

Anónimo dijo...

Sense comentaris avui...
Més que res perquè som DONA i a sa majoria de dones no mus agrada es futbol ;)
Au idò totti... segueix així!
Besadetes.

Neus dijo...

En Maldini :)
Quin crack!

Jo tenc un cromo per dins colque calaix des mundial del 94, que (pq no se me fagués malbé) el vaig aferrar a un trosset de cartó que después vaig retallar, per tenir un cromo extra-fort :D
Mira que jo només tenia 9 anys... i d'açò ja en fa casi 14... Increíble! Aquell mundial el va guanyar Brasil i jo me vaig enfadar molt pk jo volia que el guanyés en Maldini, xo Itàlia va perdre sa final. La vam veure a Son Parc :D
Quins records, jajajajaa!

Neus dijo...

Ara que hi pens... es teu anònim es tonto, o més ben dit tonta... Açò de que a sa majoria de dones no els hi agrada es futbol és un tòpic massa típic i me fa ràbia.

Hi ha que ser maquetol...!

Saps allò de si no tens res a dir millor callar? Pos açò.

Anónimo dijo...

IDÒ SÚPER GERMANA, QUE US BOMBIN. AQUEST ÉS ES DARRER COMENT QUE VUS DEIX.
A XUPARLA!