28 feb 2008

LOOM (EL TELAR DEL DESTINO)

I quants any feia que no pensava amb aquest joc, i ahir, déu sap perquè hi vaig pensar. I, lògicament, avui me l'he davallat i me l'he passat en 3 horetes. Devia fer 6 o 7 anys que no hi jugava (és del 1992 es joc), però recordava tots els escenaris encara i gran part d'una gran història, per exemple, que s'havien de tornar es bèns verds i que s'havien de tancar es forats de tots es móns (eh tu!?, uooo que bo que era i és).

"Es hora de volver a tejer nuestros destino" li diu sa mare convertida en cigne a nen Bobby Threadhead. I jo he teixit es fils per convertir-lo en cigne a nen Bobby i se n'ha anat amb sa mare. Quin gran joc, sa base de moltes aventures gràfiques posteriors, encara que no sigui es meu gènere preferit.

2 comentarios:

Neus dijo...

Boooo!!

Ara t'has superat a tu mateix! Sí que era bo, sí. Es bens verds... jojojo!

Jo me'n record de sa musiqueta i tot xD


Lo bo és que cabia en un disquet que encara deu parar per colque puesto, jajaja!

Quines xalades amb es joc aquest d'escenaris simples i subtítols de colorins!

mima dijo...

I tant! Me' recordo molt de la musiqueta! M'agradaria tornar-la a escoltar!