24 feb 2008

ENTENENT, GRÀCIES

He tocat dalt, i ara estic per damunt sa majoria, encara que no tot sol. Per sort hi ha gent que m'acompanya, tot i que no siguin a prop. M'agrada veure ses coses d'aquí dalt, jutjar, com a Déu que som de sa meva vida, els actes dels éssers que hi ha baix. És divertit observar com ses coses més insignificants perturben s'existència d'aquells que són incapaços de descobrir qui volen ser. Desde es meu regne, on esteis convidats a apreciar ses diferències que ens separen, entenc que no tots som iguals, per sort.

No mu tingueu en conta, centrau-vos en ses vostres coses.

2 comentarios:

Francesc Florit Pons dijo...

Jajaja
Què vol dir tot açò? Fa uns quants de dies que xerres de lu mateix...m'ho intuesc, però ja m'ho explicaràs

Idò sí, ja en xerrarem ja des llibre, va ser un final exactament com un el volia, però així i tot ara voldries que hi hagués més llibres jajaja
I ja me'n dixaràs colcun de llibre en s'estiu que jo no llegesc gens darrerament i talvegada és per açò que dic que és es millor

Bonu,veig que t'has tornat molt portuari, però t'has de reservar per Santa Setmana Santa...bonu, i per s'estiu...i per l'any qui vé a Barcelona!

Salut!

Anónimo dijo...

Bon comentari, tot i que sempre "te andas con rodeos"... i moltes vegades és difícil comprendre què mus vols dir... està bé però, és una bona tècnica!
Adéu siauuu!!!