14 feb 2008

FISDEPUTESSUNNURMALS

Açò és lu que són ets organitzadors de Tour per no convidar a s'equip des guanyador de l'any passat, com tothom sap en Contador. I per què? Per es dopatge? Una merda, lu que volen és que guanyi un francès i ja no saben com fer-ho... L'any qui vé, si anam alerta, legalitzaran es doping per es ciclistes francesos, o més ben di, ho faran oficial, perquè segur que ja els hi deixen fer lu que volen. Tot i així, en Contador sels barrina tots amb una cama, i no sa d'enmig precisament.


Per cert, me sent orgullós de tenir un amdmirador anònim, fa que sa meva vida tengui sentit... Bonu, m'he passat, però ja m'enteneu.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Sa meva vida també en té de sentit poguent comentar-te anònimament.
Guapo que ets.
Un besazo Àngel.

Anónimo dijo...

Per cert, feliç dia de Sant Valentí.

Neus dijo...

Cobardeeeees!!


Què menos que dixar es nom¿?




Gent que s'avorreix per la vida!
I olé!


Per cert... en Conta..qui?! És broma, però ja saps que açò de ses velos a jo no me va gaire, jajajaja!

Francesc Florit Pons dijo...

Fuera Neus! Més bo qu n'Armstrong serà!

Jaajaja

Jo dic que s'anònim és n'Àngel mateix...jajajaj