14 ene 2008

S'HA ACABAT

Mai havia imaginat que una història pogués deixar-me així. I dic així perquè no ho entenc. Estic segur que no en trobaré cap més com aquesta, i que ses que descobreixi a partir d'ara quedaràn sempre a s'ombra de s'ombra d'aquesta. Ha estat una de ses coses amb ses que més he disfrutat de sa meva vida, una experiència que no m'abandonarà, ni jo a ella.
Fins avui, no podia imaginar fins a quin punt una història me podia agradar, i aquesta no només m'ha agradat més que cap, sinó que també m'ha mostrat més que qualsevol cosa o persona fins ara.


I me direu que només és un llibre.
Si, només és un llibre, res pot ser millor.

1 comentario:

Neus dijo...

Ara me fa com a por i tot llegir-los...

M'hi posaré una hora o s'altra, però vui tenir temps que sinó ja me'l sé a n'es cuento aquet de no dormir... Jajajaja!