7 ene 2008

ELS LLIBRE SÓN LES ALES DEL TEMPS

Ho he entès quan, as cap d'una estona de posar-me a llegir, he mirat es despertador i marcava les 04.00... Havia llegit casi 4 hores seguides sense donar-me'n conta. I clar, llavor ja era massa tard, ja no ho podia deixar, i fins fa un quart no l'he acabat. Un llibre que m'ha encantat, supòs que ja s'havia entès. I només es sa segona part, a veure quan me pos amb sa tercera i darrera... Neus! Si encara no els has llegit, espavila!

I res, ara cap a classe d'aquí mitja horeta. Una de ses millors maneres de començar s'any d'escola o com es digui.

Qui ho entengui m'entendrà.

1 comentario:

Neus dijo...

:O


Pues encara no els he llegit... No estic d'humor últimament. Però ara que dius açò, trob que me fa com a ganes!
A veure si trob un moment un poc llarg i li faig una escapsada, pq si de ve m'agrada no hi haurà qui m'aturi tampoc...

:D