25 oct 2009

TENC UN DUBTE...

Quna Mägo eren bons, fa ja uns anys, van composar cançons realment dignes des millor "metal".
S'augment de sa fama i sa popularitat ha provocat una disminució de sa qualitat musical, ja que s'han convertit a sa comercialitat (que està molt de moda), i sobretot, ha provocat una disminució de sa "duresa" des so. En definitiva, ja no són un grup de metal amb influències de sa música celta i coses d'aquestes, sinó que són un grup de folk-rock, un trunyu, per qui no ho entengui.
I ho he intentat, he escoltat els dos darrers discs, i hi ha colque cançó que està bé, que penses: "Bonu, i açò sona un poc com abans..." Però llavor escoltes lu que feien abans i no té res a veure, no sembla es mateix grup.

Bé, es dubte que tenc, en realitat, es pot definir en dues preguntes. Per voltrus, quina de ses dues cançons que hi ha aquí baix és millor? Jo no me sé decidir... I, quina és sa que més vus agrada? De Mägo clar.







I feis es favor de participar un poc, que no costa res!

4 comentarios:

Llorenç dijo...

EP!!!
Ja k no costa res, allà voy:
"Los renglones" me sembla millor cançò. Més elaborada, més ben feta, més ben cantada fins i tot... I que consti k mai havia escoltat ni una ni s'altra, però m'agradat més (k no vol dir k sigui més bona) se des "renglones" (a pesar de k crec que es més "light").
ALA! a xalar!

Cabrit dijo...

Jo trob que me quedaria amb "El Santo Grial", però s'elecció es difícil cert!

Ses que m'agradaven molt també eren "El Lago" i "Mago de Oz" des disc de la bruja.

David dijo...

temps era temps.. Jo men record que quan van treure folktergeist vaig començar a col·leccionar els seus albums. Me vaig comprar gaia, i hovai deixar fer...
I si he de triar una cançó, es meu estat d'ànim actual tria " El Santo Grial". Aquest cd era bò tu...jesús de chamberi i molinos de viento molaven!

Francesc Florit Pons dijo...

Jo me qued amb tot es cd de sa bruixa...el lago...