5 oct 2009

RETORN

Sense motiu aparent vaig desaparéixer i sense motiu aparent aquí som.
És molt possible que, a partir d'ara, faci bastantes referències o entrades senceres relacionades amb es món de s'art, de sa història de s'art, exactament. Per què? Com pot ser? Àngel què dius? Possiblement perquè estic estudiant economia, pens jo...
No sé si sabeu que una arquivolta de punt amb arc de mitja volta és eeehm... No sé si és res en realitat, però a què som bo inventant coses??

Ara en sèrio, crec que he evitat cometre es primer mateix error que l'any passat (vaig passar de fer amics perquè me semblaven tots uns frikis). Clar, ses classes avorrides se me feien molt avorrides sense poder comentar a ningú lu avorrides que són ses classes a classe... Claríssim no? Idò enguany açò no, ja gairebé me sé 6 o 7 noms, i conec bastant més gent que noms (és lu que té un sopar de carrera). I li puc dir a colqú: "Fa tres vegades que repeteix lu mateix" i colqú me pot dir "Jo encara no ho he entés..." I jo explicar-li i aquest colqú entendre-ho. O... "Vaig a nes bar, me passaràs els apunts?" .... Bé, val, açò encara no ho he provat, però tot arribarà, i segur que colqú s'apunta a fer unes birres o lu que sigui. En definitiva, que faré amics nous! jujuju

Per altra banda, ses coses aquí a nes pis no canvien, i me referesc a açò:



Sa foto pertany a nes matí de dissabte, o a lu que és considerat matí un dissabte. Resulta que es vespre anterior no teníem res a fer, i açò mesclat amb es wolfenstein i sa play van suposar hores i hores de diversió i estonetes de dormir a nes sofà. I sa resposta és no, no esteia tot sol, es cosí mitjà me va ajudar a buidar llaunes i llaunes.

Fins aquí arrib avui, esper que vus hagi fet il·lusió veure que he tornat, finalment.

2 comentarios:

Neus dijo...

Jo hi volia ser!!!!

Cabrit dijo...

jooo, prest deixarem de veure s'anunci des jes extender a sa pàgina principal!!