22 feb 2009

EN RAÚL ESTÀ ACABAT

Perquè lu que ha de fer un davanter són gols, i només en duu 42 en partit oficial els darrers 18 mesos. I sabeu quants en duu en Torres, aquell supercrack, considerat dels 5 millors davanters del món? 42. Joder, jo també vull està tant acabat com ell. I li volien fer un homenatge duent-lo a sa sel·lecció per darrera vegada, xD. Lu que haurien de fer molts és posar-se de genolls i demanar-li perdó.
I jo m'afegesc a s'eufòria, jo crec en sa GR del CMG, com diu aquest homu , jo som més madridista que mai perquè no hi ha res millor que açò.
Orgull Blanc, per sempre.

3 comentarios:

Francesc Florit Pons dijo...

Es problema que té aquest fill de puta que no mereix ser anomenat és que xerra massa obertament i amb sa boca massa grossa. I alumillor, dic alumillor, a final de temporada o qui sap si més prest, demà passat o la setmana qui vé, s'haurà de menjar un pollaso en tota sa boca.
Me sap greu però no l'aguant de per cap banda, esper que de dever no te faixis un extremat com ell, perquè n'està fent una muntanya de tot, només per intentar posar pressió. Ja voldria colcú una altra temporada estar 7 punts per davant. Ara sembla que enguany açò és una porqueria. Idò. Jo ja he fet sa meva aposta, qui vulgui jugar...ja ho sap, açò va enseriu.

I el corregesc a s'imbècil aquest: no són 27 de 27 sinó 27 de 30, que encara que li piqui recordar-ho, vau perdre a ca nostra.

Anónimo dijo...

Amb sa boca massa grossa?
Estas xerrant den Raúl?....

Francesc Florit Pons dijo...

En cap moment faig referència a n'en Raúl a n'es meu comentari, és més, li reconec es mèrit que té darrerament i si no fos perquè s'escrit que està enllaçat a ses paraules "aquest homu" està escrit per es fill de puta major Tomás Roncero, hauria deixat passar aquest post i no hauria comentat perquè m'hauria semblat correcte. Ara bé, lu que diu aquest senyor ja no me mereix cap respecte, perque ell tampoc en té.