15 dic 2008

Tenc un problema, i és que començ a odiar massa coses i altres tantes moltes que me fan ràbia. No passa un dia sense que vegi o escolti o llegeixi cosa i pensi: "Quant d'imbècil amollat pel món". Es problema és que, a vegades i conscientment, jo també faig o dic o escric coses d'aquestes i m'entren dubtes:
Quanta gent que no me coneix, o no prou, pensa que som un imbècil d'aquests d'abans? Quanta gent entén realment que l'únic que faig és imitar irònicament conductes que consider odiables per ridiculitzar-les?
Només ho entenc jo?

Sigui com sigui, a vegades m'agrada que me prenguin per tonto, així els qui realment ho són se les donen de llestos i jo ric, fluixet, el doble. El triple en casos extrems.

1 comentario:

Guillem Benejam dijo...

Enhorabona per sa part que et toca des nou espai web "Què vol dir?". Un deu ferreriencs!