15 dic 2008

LEMA NOU, RÉCORD NOU

Dues paraules senzilles i bones d'entendre: Divendres revolució!
En dos sentits:
- Revolució a ferreries i menorca en general perquè és es dia de sa meva tornada. Mils de persones vindran a rebre-me a s'aeroport de Maó amb pancartes i crits com "Àngel, ets un puta Déu!" o "Per tu vivim, per tu morim!". S'activitat laboral es suspendrà de 9 a 10 des matí per fer-me un homenatge a sa plaça de s'ajuntament de ferreries on, desde es vespre d'avui, ja hi ha gent que espera sa meva arribada. Finalment se me farà entrega d'un premi en reconeixement a sa meva gran trajectòria.
- Somnis apart, revolució a sa meva vida. Aquests seran els darrers dies de vessa perpètua i activitat nula. Començarà una nova etapa d'aprofitar as màxim es temps que, tot i que no ho sembla, passa ràpid es cabró i no avisa. Una etapa de recuperar tot lu que he perdut darrerament, que és molt. Una etapa durant sa qual i per damunt de tot, faré una cosa que no he fet en tres mesos: Viure.

Es récord el vaig aconseguir ahir vespre, abans, durant i después des partit de blancs contra blausvermells/granates i com a testimonis hi ha en Francesc, en Joan i na Neus. "Quin és, quin és?" No vus poseu nerviosos, que ara ho dic.
Major quantitat de quintos de cervesa marca aurum ingerits per jo, quinze. No sé si és récord de litres de cervesa amb un dia, però podria ser. Si colqú es sent capaç de guanyar-me, que me deixi un missatge i feim un face-to-face que diuen. S'única condició que pos és que hi hagi un pixaderu/váter a prop.

Salut i au

2 comentarios:

Francesc Florit Pons dijo...

I jo no hi vaig fer enfora no...però es mal de cap tiu...

Anónimo dijo...

Com ja t'he dit, a jo també me van telefonar de s'aJuntament (sa regidora d'estudiants a fora concretament). Me van dir que te farien s'homenatge a tu,però que si hi havia res de nou i no te'l podien fer que me'l farien a jo. I jo vaig dir que vale.
Esperem que no hi hagi res de nou, no te desig cap mal!