16 oct 2008

CP3

Si amics, si!!! Dues preguntes senzilles amb idèntica resposta... Qui és es millor base de s'NBA ara mateix? Qui m'ha firmat sa seva camiseta avui capvespre?
Si, ho hau endevinat (o no): Chris Paul!
I és que jo, quan ell encara era un rookie i just després de veure un partit seu per primera vegada, vaig decidir que aquest tiu seria molt bo. Per açò vaig demanar sa seva camiseta pel reis, sa groga. Camiseta que vaig deixar a Menorca... Però m'he comprat sa rèplica nova allà a sa botiga. I aquesta camiseta, amb sa firma seva, és sa que penjaré dins s'habitació:

Es dia que tengui molts anells, seré jo qui tindrà aquesta camiseta. I quan tothom el conegui com un mite des bàsquet, seré jo qui tindrà aquesta camiseta.
Estic convençut que aquest senyor passarà a sa història de s'esport.

No hay comentarios: