6 mar 2009

AIXÍ MILLOR, ME PAREIX

És que com esteia abans no m'acabava d'agradar, tot estret enmig, que si una entrada era llarga havies de pitjar per avall mil i una vegades. A més, amb sa nova funció que m'ha mostrat es cosí meu i germà de blog francesc, necessitava ampliar es tamany de sa pàgina per fer-hi cabre totes ses opcions, i és que ara, com que sé que a molts vus fa vessa deixar un comentari, podreu senzillamnet pitjar lu que vus sembla allò que he escrit.
Sé que no som prou regular a hora de posar coses per aquí, però no desespereu, perquè sa inspiració me torna lentament i, prest prest, tot serà com abans. Som jo es primer que vol tornar a escriure sense dificultat...

3 comentarios:

Francesc Florit Pons dijo...

es problema es que fa mal a n'es ulls es vermell aquest casi. XD

T'estim, jo volia fer un reagge
T'estim, crec que açò és més un vals
Redunden aquestes paraules
Damunt tot lo que hem fornicat

XDDDDDDDDDDDD

Neus dijo...

Jo he dit puaj, pk m'ha agradat com sona PUAJ!

Anónimo dijo...

naucil veliko