29 nov 2007

NOVES IDEES

Si, m'he cansat des Fotolog, per dos motius principalment:
  • Haver de penjar una foto sempre que vols escriure cosa.
  • Sa "naturalesa" des 90% des Fotologs. Què vull dir amb açò? Que no m'agrada com sa gent l'empra, però bonu, cada u amb lu seu.

Açò no vol dir que no me segueixi mirant i potser comentant aquells que m'interessen i m'agraden (Neus, Cosins...), simplement que ja no penjaré cap més foto per allà.

I per què un Blog? Primer, i com ja he dit abans, perquè és molt més fàcil escriure sense necessitat de posar una foto i així ho faré amb més assiduitat (paraula interessant). Segon, perquè així, sa gent qui no és a prop (Palma, Barcelona, Estats Units) podrà seguir un poc com va tot per aquí. I, finalment, perquè si, que és sa millor raó que un pot donar.

I què més? Bonu, primer trimestre de 2n pràcticament acabat... falta un exàmen d'història d'Espanya, però amb un 8.5 des primer no me preoucupa gaire, així que acabat del tot. I per açò es sopar de dissabte d'ex alumnes de 4rt d'ESO de Sant Francesc pot estar bé, molt bé. I, abans, partit a cas Boscos amb s'esperança de guanyar... de 50 o més.

Tot per avui.

5 comentarios:

Neus dijo...

M'agrada q te canviis. M'agraden es blogs més q es fotologs, en general. Per què? Per lo q tu dius de sa manera q té sa gent d'emprar-los i comentar-los. Fot ràbia... Jo escric cosa que pens o que me passa i sa gent comenta "passava" "m'he enrecordat de tu i he vingut a parar aquí" "t'estim"... De què nam?
Sa paraula comentari ho diu tot... Has de comentar (si comentes) sobre lo que hi ha penjat!!

A jo, a vegades tb me costa trobar sa foto que il·lustri lo que vui dir, però bé... a n'es fotolog m'hi sent còmoda, m'agrada com està montat lo des favoritos per veure qui actualitza i açò, i fa 9 mesos que el tenc. Per açò no l'abandon, però no descart sa possibilitat.
Més que res pk allà posar comentaris és tota una odisea pk sa gent els llegeix toooots per "cotillear"
Bonu.. què hi farem! Saps que te llegiré, com llegesc altres 10 o 12 blogs anònims i quan me piqui comentaré.


Gràcies per dir que es meu fotolog t'agrada, jajaja! Me sent millor sabent que no se me considera un d'aquests cents de millons de bens que tenen un fotolog pq sí. Es meu té raó de ser (al menos per jo).

:D

Esper veure actualitzacions més "sovint", eeeh?!

Neus dijo...

He escrit més jo que tu, jujuju!

Per cert... avui t'he guanyat! Visca en Calde!


(I no són 10 o 12 es blogs que llegesc, són 17 q els acab de contar :D)

Neus dijo...

http://neusallen.blogspot.com/



Jajajajajajajaja!!!

(Passet que vui veure si es contador de visites funciona o l'he de canviar)

Anónimo dijo...

Deu...me mola açò. Sou uns frikis tots dos i jo també...jajaja si tingués temps m'en faria un sempre m'ha fet il·lusió, no és com tenir una web però casi, alumillo un dia...en s'esitu o açò...me'l faixi jajajja...Bonu ido, també passare si tenc temps, a veure si poses fotos igual de na Simone però eh!

Neus dijo...

Refoines!

Tant de blog avui matí i as final se m'ha passat per alt triar jugador per avui vespre!!!

Ràbiaaa! Jajajaja!